Geplaatst op: 22-11-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Aftellen tot Recreatie Vakbeurs 2019

Meer exposanten en ruimte voor innovaties en presentaties

Aftellen tot Recreatie Vakbeurs 2019

De achttiende editie van Recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg staat in de startblokken. In totaal presenteren 290 exposanten zich op 26, 27 en 28 november 2019. Dat zijn 45 exposanten meer dan vorig jaar. Voor deze editie van Recreatie Vakbeurs worden in Hardenberg alle zeven beurshallen ingezet. Beursorganisator Easyfairs verwacht zo’n 8.000 recreatieprofessionals te verwelkomen op de driedaagse vakbeurs.


Op de beursvloer van Recreatie Vakbeurs staan meerdere grote marktspelers uit diverse segmenten, zoals Arcabo (chalets), Boerplay (speeltoestellen), Booking Experts (reserveringssysteem), Miele (wasmachines en vaatwassers), Wildkamp (technische materialen), Instyle Concepts (interieur) en Aqua Drolics (zwembaden). "Alle segmenten die interessant zijn voor de recreatieprofessional, zijn op de beursvloer aanwezig. Daarnaast mogen we ook tal van nieuwkomers verwelkomen, waardoor de beursvloer voor de trouwe bezoeker ook nieuwe inzichten kan bieden”, zegt Ellen Braker namens de beursorganisatie.

Onder de nieuwkomers zijn onder meer Hanos (horeca groothandel), Maxxton (software), Spyder Wheelz (mobiliteit) en Expedia Group (online). Verder keren er een aantal exposanten terug op de beursvloer na een korte afwezigheid, waaronder TNT Speeltoestellen, Douma Outdoor Living, GroeNoord Ag & Turf (tuin & park) en iSlide Next Level Water Slide Experiences (waterglijbanen).


Gesegmenteerde beurshallen

De beursvloer is net als voorgaande edities ingedeeld op segment. Verder wordt in iedere beurshal een themaplein, stijlkamer of innovatieplein ingericht. In hal 1 zijn meerdere stijlkamers waar Instyle Concepts (woonkamer), Wegter (eetkamer), Leen Bakker (woonkamer) en Madino (terrasmeubilair) zich presenteren. Ook is in hal 1 een Innovatieplein waar verschillende exposanten hun nieuwste innovaties laten zien, zoals Hercules Speeltoestellen met hun Speel Jeep, Eijsink met een nieuwe app en EveryOffice Recreatie met een elektronisch fietsslot van AXA.


In hal 2 (Tuin & Park) wordt een compleet park ingericht dat mede wordt verzorgd door Boomkwekerij M. van den Oever. In dit park wordt eveneens het mobiliteitsparcours gerealiseerd waar bezoekers direct het rijwiel kunnen testen. Verderop in hal 2 is het Zwembadplein dat gerealiseerd wordt belevingsarchitect Stan de Haas.


In hal 3 kunnen recreatieprofessionals aanschuiven in het kennistheater. Het programma is in samenwerking met RECRON en RekreaVakkrant opgesteld in de thema’s: financiering (dinsdag), duurzaamheid (woensdag) en digitalisering (donderdag). Het Experience Center op Recreatie Vakbeurs wordt ingericht in hal 5. Hier laten exposanten hun producten ‘live’ zien en bezoekers kunnen deze direct uitproberen. Enkele exposanten die hier aanwezig zijn, zijn u. Freitzeitgeräte met Gack Spiel, JB-Inflatables, Yalp – A New Way To Play en Dutch Golf Company.

Link: https://booking.evenementenhal.nl/nl/recreatie-vakbeurs-2019/hardenberg
Trefwoorden: Vakbeurs, recreatievakbeurs, exposanten

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/01/20
‘THIS IS HOLLAND’ vliegt uit naar China
Na twee succesvolle eerste jaren, vestigt de experience ‘THIS IS HOLLAND’ zich nu in China. Als ...
22/01/20
Exclusief voor leden
Leren bij attractiepark tijdens onderwijsstaking
Wie tijdens de landelijke onderwijsstaking op 30 en 31 januari tóch wil leren, kan terecht bij Tove...
21/01/20
Marketing reizen: handig inspelen op blue monday
Gister was het Blue Monday. Deze maandag van de laatste volle week van januari staat bij het grote p...
20/01/20
Exclusief voor leden
Stevige groei voor Archeo Route Limburg met 22 locaties
Ook in 2020 het aantal locaties op de Archeo Route Limburg flink toenemen. Er komen in 2020 in de ee...
17/01/20
Nederlands tulpenfeest: nationale tulpendag
Op Nationale Tulpendag, morgen zaterdag 18 januari 2019, vindt in Amsterdam de officiële aftrap van...
08/01/20
Provincie tevreden over VisitBrabant
Een mooie opsteker voor VisitBrabant. De provincie Noord-Brabant blijft ook in 2020 investeren in de marketingorganisatie voor destinatie Brabant.
08/01/20
Ahoy wint Rotterdamse marketingprijs
Eventlocatie Rotterdam Ahoy is de winnaar van de 19e Marketing Award Rotterdam. Directeur Jolanda Ja...
03/01/20
RED Online Marketing zet stappen in Frankrijk
RED Online Marketing heeft een kantoor in Frankrijk geopend. Het in onze branche bekende marketingbureau heeft ook al een vestiging in Duitsland.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk