Geplaatst op: 13-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Sponsor voor Invictus Games Den Haag

Sponsor voor Invictus Games Den Haag
Jonathan Hoyle, CEO Europa bij Lockheed Martin (l) en Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020
Lockheed Martin is ‘official supporter’ geworden van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover. 

"Ondersteuning voor (ex)-militairen zit in ons DNA", zegt Jonathan Hoyle, CEO Europa bij Lockheed Martin. "Meer dan 20% van onze werknemers zijn militaire veteranen. Lockheed Martin-medewerkers bieden elk jaar meer dan 45.000 uren vrijwilligerswerk voor verschillende initiatieven van veteranen wereldwijd. Het is een voorrecht om supporter te zijn van de Invictus Games Den Haag 2020 en dat we samen de geest van deze unieke Spelen mogen uitdragen.”

"We zijn zeer dankbaar voor de bijdrage die Lockheed Martin ons biedt in het organiseren van de Invictus Games in Den Haag. Met deze prachtige Games eren we de deelnemers en vieren we samen met Lockheed Martin dit evenement”, zegt Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020.
Trefwoorden: evenement, marketing

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/01/20
‘THIS IS HOLLAND’ vliegt uit naar China
Na twee succesvolle eerste jaren, vestigt de experience ‘THIS IS HOLLAND’ zich nu in China. Als ...
22/01/20
Exclusief voor leden
Leren bij attractiepark tijdens onderwijsstaking
Wie tijdens de landelijke onderwijsstaking op 30 en 31 januari tóch wil leren, kan terecht bij Tove...
21/01/20
Marketing reizen: handig inspelen op blue monday
Gister was het Blue Monday. Deze maandag van de laatste volle week van januari staat bij het grote p...
20/01/20
Exclusief voor leden
Stevige groei voor Archeo Route Limburg met 22 locaties
Ook in 2020 het aantal locaties op de Archeo Route Limburg flink toenemen. Er komen in 2020 in de ee...
17/01/20
Nederlands tulpenfeest: nationale tulpendag
Op Nationale Tulpendag, morgen zaterdag 18 januari 2019, vindt in Amsterdam de officiële aftrap van...
08/01/20
Provincie tevreden over VisitBrabant
Een mooie opsteker voor VisitBrabant. De provincie Noord-Brabant blijft ook in 2020 investeren in de marketingorganisatie voor destinatie Brabant.
08/01/20
Ahoy wint Rotterdamse marketingprijs
Eventlocatie Rotterdam Ahoy is de winnaar van de 19e Marketing Award Rotterdam. Directeur Jolanda Ja...
03/01/20
RED Online Marketing zet stappen in Frankrijk
RED Online Marketing heeft een kantoor in Frankrijk geopend. Het in onze branche bekende marketingbureau heeft ook al een vestiging in Duitsland.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk