Geplaatst op: 07-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Hoogste uitkijkdek New York gaat in maart 2020 open

Toren in nieuwe wijk met veel leisure functies

Hoogste uitkijkdek New York gaat in maart 2020 open
Foto: NYC & Company
Edge, het hoogste openluchtobservatiedek van het westelijk halfrond, gaat op 11 maart 2020 voor het publiek open en biedt bezoekers de mogelijkheid om New York City te zien. Met een glazen vloer, glazen muren en een champagne bar kunnen bezoekers op 325 meter hoogte genieten van een 360-graden uitzicht op de iconische skyline van New York.

Edge is 325 meter hoog en telt 100 verdiepingen. Hier ervaren bezoekers een nooit eerder vertoond uitzicht op New York City, Western New Jersey en de staat New York. Van een champagnetoast onder de wolken tot prachtige foto’s leunend tegen de schuine glazen wanden. Gasten kunnen al lopend over de glazen vloer de Big Apple onder zich ontdekken of genieten van het uitzicht over New York dat zich uitstrekt tot zo’n 130 meter.
 

Uitzicht op bucketlist…

"Zo heb je New York nog nooit ervaren", zegt Jason Horkin, Executive Director van Hudson Yards Experiences. "Op het platform van Edge stappen is alsof je de lucht in loopt. De hele ervaring is ontworpen om bezoekers te inspireren en bij hen een nieuwe passie voor New York City aan te wakkeren met meerdere, ingebouwde sensatie-elementen die ervoor zorgen dat Edge als ongekende attractie een plek verdiend op de bucketlist van elke reiziger."
 

… maar dat is niet goedkoop

Edge zal het hele jaar door zeven dagen per week geopend zijn van 8:00 uur tot middernacht. Algemene toegangskaarten voor volwassenen zijn $ 36 online en $ 38 bij aanschaf ter plaatse. Tickets voor kinderen zijn $ 31 online en $ 33 bij aanschaf ter plaatse. Ook zijn er >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: toren, dek, uitkijk, leisure, New York

||| Blogs |||

30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

11/07/20
Antwerpen maakt site met groen dicht bij huis
Tijdens de coronacrisis werden we gedwongen recreatie dicht bij huis te zoeken. Voor veel consumenten begon een zoektocht naar mooie natuur in de buurt. Om dat te faciliteren heeft de provincie Antwerpen een GroenZoeker gemaakt.
11/07/20
MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget
MarketingOost voert diverse campagnes om toeristen te interesseren voor een bezoek aan Overijssel.Om te zorgen dat alle ondernemers eenvoudig online kunnen aansluiten bij deze campagne heeft MarketingOost een widget ontwikkeld.
11/07/20
Prognose toerisme in Amsterdam: -62% tot -74%
Amsterdam verwacht dit jaar tussen de 62% tot 74% minder verblijfsbezoekers. Ook het dagbezoek krijgt een flinke knauw en daalt met 44% tot 54%. Dat heeft de dienst Onderzoek, informatie en Statistiek berekend.
11/07/20
Levensgrote KLM DC-3 is Madurodam’s nieuwste attractie
Madurodam heeft een nieuwe attractie waar de luchtvaart en de Nederlandse ondernemersgeest centraal staat. Na een bouwtraject van ruim 1,5 jaar opende de cabin crew vanochtend voor het eerst voor bezoekers de deur in van de levensgrote zilvergrijze KLM DC-3.
11/07/20
Eerste Vestingstedenroute gelanceerd
De eerste autoroute voor vestingsteden is een feit. Gisteren werd in het Brabantse Geertruidenberg de Zuiderwaterlinieroute geopend.
11/07/20
Pintransacties herstellen maar niet in vrije tijd
Consumenten betalen weer bijna net zoveel met pin als in dezelfde periode een jaar geleden. Maar de verschillen tussen de branches zijn aanzienlijk.
11/07/20
Horeca verkocht 80.000 waardebonnen
Het initiatief ‘Help de Horeca’ heeft maar liefst 3,7 miljoen euro opgeleverd voor horecazaken in Nederland.
10/07/20
Bezoekerslift Utrechtse Dom open
De 24-jarige Thom Stulen is vrijdag als eerste met de bezoekerslift van de Utrechtse Domtoren omhoog...