Geplaatst op: 01-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

De 12 sterke redenen om je in te schrijven op Vakdag Zet je regio op de kaart

De 12 sterke redenen om je in te schrijven op Vakdag Zet je regio op de kaart
12 sterke sprekers over regionale toeristische ontwikkeling.
Is regionale ontwikkeling voor jouw bedrijf of gemeente een noodzaak? Waarschijnlijk is het antwoord absoluut ‘ja’.

Toerisme is een complex product en kan alleen succesvol zijn in de regionale programmering. Kom komende dinsdag 5 november voor inspiratie, voorbeelden, oplossingen en netwerk naar Vakdag Zet je regio op de kaart.

Dit zijn de 12 sprekers voor deze vakdag in een regio die een forse ontwikkeling meemaakt. Het zijn 12 sterke redenen. Mis het niet, schrijf je in.

1 - Douwe Wielenga: Waardevol toerisme: onze leefomgeving verdient het
2 - Angelique Vermeulen: Regie op je destinatie – bewuste keuzes maken
3 - Jan van Goor: Nieuwe vormen van samenwerken
4 - Angélia Coolen: Hoe je zelf professionele Smartphone Belevingsroutes maakt (en een magneet wordt voor bezoekers)
5 - Moniek Hover: Storytelling, erfgoed en beleving: dilemma's rondom feit en fictie
6 - Kees van der Most: Food tourism biedt kansen voor regio’s
7 - Frank Spooren: Via inzicht naar uitzicht: een kwalitatieve benadering door VVV Texel
8 - Patrick Polie: De metamorfose van winkel naar inspiratiepunt
9 - Willem-Jan Brabers: De kracht van de regio!
10 - Carla Sloots: The Nature Game Drenthe
11 - Henk van der Horst: Boomhutbattle
12 - Hans van Leeuwen: Visie en insights

Pak de korting. Nog niet genoeg aan 12 goede redenen om te komen? Pak dan de korting van de DuoTicket (28% korting).

De next step in destinatieontwikkeling? Je maakt het met alle kennis en ervaring die je opdoet bij Vakdag Zet je regio op de kaart.







Trefwoorden: toerisme, regio, marketing, product, ondernemers, beleid, onderwijs, innovatie, duurzaamheid, balans, leisure

||| Blogs |||

29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

02/07/20
Campagne laat Groningers eigen gebied (her)ontdekken
Om te laten zien dat Groningen van alles te bieden heeft voor een vakantie of het besteden van de vrijetijd in eigen omgeving, lanceert Marketing Groningen vrijdag 3 juli de zomercampagne ‘Gelukkig ben je in Groningen’.
02/07/20
MarketingOost partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
MarketingOost wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt deze toonaangevende destinatiemarketing- en –managementorganisatie toe tot het landelijke DMO netwerk
02/07/20
Bezorger en sponsor voor Van Gogh Museum
Bezorgingsdienst DHL Express wordt voor de periode van drie jaar een sponsor van het Van Gogh Museum...
29/06/20
Exclusief voor leden
Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationalepark...
25/06/20
Bucket Bar en VVV ineen
Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. Wat doen ze in Kampen?
25/06/20
Duitse gemeente Selfkant sluit aan bij Visit Zuid-Limburg
Best wel bijzonder. Een Duitse gemeente die aansluit bij een Nederlandse DMO. In Zuid-Limburg is dat nu werkelijkheid.
22/06/20
Gelderland steekt 4,6 miljoen euro in toerisme en recreatie
Provincie Gelderland maakt € 4,6 miljoen vrij voor de ondersteuning van toerisme en recreatie dat hard is getroffen door de covid-19-maatregelen.
19/06/20
Breda krijgt eerste LocalGuides
Breda Marketing lanceert LocalGuides, een team van twintig Bredase vrijwilligers die tips, informatie en vooral inspiratie geven aan lokale, en (inter)nationale bezoekers van de stad en de regio.