Geplaatst op: 14-10-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Operationeel Directeur neemt afscheid van Attractiepark Toverland

Operationeel Directeur neemt afscheid van Attractiepark Toverland

Operationeel Directeur Teun Dielesen heeft besloten om Toverland te gaan verlaten. Teun heeft het afgelopen anderhalf jaar met veel passie en bezieling leiding gegeven aan de operationele afdelingen. Samen met zijn team heeft Teun ervoor gezorgd dat de operatie klaar was voor de grootste uitbreiding in de geschiedenis van het attractiepark. Teun neemt per 1 december afscheid van Toverland, zijn taken zullen voorlopig waargenomen worden door de overige directieleden. 


Teun Dielesen werd anderhalf jaar geleden voor de functie van Operationeel Directeur benaderd door Jean Gelissen sr., Algemeen Directeur Gelissen Group, en Caroline Kortooms, Algemeen Directeur Toverland. Deze functie betekende een jump-start voor de carrière van Teun, waarbij hij veel kansen heeft gekregen om zich te ontwikkelen als professional en als mens. In deze periode kende Toverland namelijk de grootste uitbreiding in haar geschiedenis. Met de komst van een nieuw entreegebied en een nieuw themagebied werd Toverland maar liefst anderhalf keer zo groot. Teun heeft er samen met zijn team voor gezorgd dat de operationele afdelingen klaar waren voor deze uitbreiding en dat de operationele organisatie opnieuw werd ingericht. Ook werd de gasttevredenheid van een 9+ geborgd.


Naast zijn werkzaamheden als Operationeel Directeur van Toverland heeft Teun in deze periode een master in Management Studies behaald. Teun wil zich nóg breder gaan ontwikkelen als professional en zijn talenten gaan inzetten bij andere grote, inspirerende bedrijven.


Toverland-DNA

Toverland is een familiebedrijf en Teun mag Caroline Kortooms zijn schoonmoeder noemen.

Link: https://www.toverland.com
Trefwoorden: Afscheid, operationeel directeur

||| Blogs |||

30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

08/07/20
Exclusief voor leden
Toenemend vertrouwen maar ook veel onzekerheid in branche
Het vertrouwen van ondernemers in de vrijetijdsbranche is in een maand tijd omhoog geschoten. Maar de onzekerheid in de branche is nog groot. Hoe pakt dat voor de verschillende deelbranches uit?
08/07/20
Eerste vakbeurs in MECC over anderhalvemeter inrichting
De Anderhalve meter Expo is de beurs over oplossingen voor uitdagingen uit de anderhalvemeter maatschappij.
08/07/20
Bedrijfssucces zorgt voor snel bereik mijlpaal 1 miljoen geplante bomen
Website Natuurhuisje.nl startte in 2018 met de missie om één miljoen bomen te planten in ontwikkelingslanden. Die mijlpaal is bereikt. Het bedrijf wil nu meer doen voor de natuur in eigen land.
08/07/20
Prijzen in de branche lopen op, niet zo sterk als vorig jaar
De prijzen voor consumentengoederen en -diensten lopen langzaam weer op. Ook in onze branche lopen de prijzen weer op.
08/07/20
Rijksmuseum biedt volledig programma zomer
Vanaf 11 juli zijn er weer dagelijks programma's te volgen bij Rijksmuseum in Amsterdam, uiteraard met inachtneming van de laatste richtlijnen van het RIVM.
07/07/20
75% meer pakketreizen verkocht in vergelijking met een week eerder
Er is een stijging te zien van 75% op boekingen van pakketreizen vergeleken met afgelopen week, dat ...
07/07/20
Eigenzinnige campagne voor Limburg
Limburg heeft de toeristische campagne ‘Dit is in Limburg’ gelanceerd. Met de campagne worden gasten verleid op vakantie te gaan in Limburg. Met een uitgekiende strategie.
07/07/20
Kamperen op Archeon met uniek driedaags arrangement
Museumpark Archeon heeft voor het eerst een eigen camping. Het park heeft hiervoor de samenwerking gezicht met Outstanding die normaal gesproken tenten levert voor festivals en evenementen. De camping is alleen te boeken met een driedaags arrangement in de maanden juli en augustus.