Geplaatst op: 11-10-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Diergaarde Blijdorp opent op bijzondere wijze de nieuwe Haaienzaal

Feestelijk event ‘Roze Bubbels & Haaien’ markeert start samenwerking Blijdorp en pr-bureau MissPublicity

Diergaarde Blijdorp opent op bijzondere wijze de nieuwe Haaienzaal

Rotterdam is vanaf heden weer een unieke evenementenzaal rijker. Dinsdag 8 oktober opende Diergaarde Blijdorp in het Oceanium de volledig vernieuwde Haaienzaal. Goed zichtbaar door de spectaculaire, 7,5 meter lange glazen wand waagden twee professionele duikers zich tussen de talloze haaien, barracuda’s en zeeschildpadden in het Atlantische Zeebassin. Onder water knipten zij feestelijk het lint door waarmee de Haaienzaal na een renovatie van enkele maanden weer geopend is.


Bijzondere evenementenlocatie

In 2001 werd het Oceanium van Diergaarde Blijdorp geopend, met in het hart van het gebouw de congres- en evenementenzalen EAUditorium en de Haaienzaal. De Haaienzaal is de populairste evenementenlocatie van Blijdorp met jaarlijks zo’n 250 evenementen, van vergaderingen tot huwelijksvoltrekkingen en van feestelijke kerstdiners tot volledige congressen. Tijdens de intensieve renovatie is alles vernieuwd en geüpgraded. De Haaienzaal heeft een sfeervolle, moderne uitstraling gekregen en is klaar voor een breed scala aan nieuwe en vernieuwende evenementen. 

Samenwerking Blijdorp en MissPublicity

De heropening van de Haaienzaal en het daaropvolgende Haai-Society event Roze Bubbels & Haaien markeert de start van de samenwerking tussen pr-bureau MissPublicity en Diergaarde Blijdorp. Doel van de samenwerking is om elkaar als twee echt Rotterdamse bedrijven te versterken en relaties uit het Rotterdamse bedrijfsleven samen te brengen en aan elkaar te verbinden

Trefwoorden: Opening evenementenzaal, haaienzaal, evenementenlocatie

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/09/20
Theaterfestival Boulevard wint prijs van theatercritici en lof voor spelen in coronatijd
Theaterfestival Boulevard 's-Hertogenbosch krijgt de Prijs van de Kritiek 2020. Het feit dat ook in coronatijd een alternatief festival werd georganiseerd kon op veel waardering van de jury rekenen.
22/09/20
Exclusief voor leden
Preston Palace groeit en zoekt medewerkers
In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert all inclusive hotel Preston Palace juist een campagne om nieuwe collega's te werven.
18/09/20
Rotterdam bereidt Eurovisie Songfestival voor met 4 scenario's
In de eerste maanden van het nieuwe jaar wordt bepaald hoe het 65ste Eurovisie Songfestival in Rotterdam er precies uit zal zien.
17/09/20
Exclusief voor leden
Groninger Museum presenteert eerste kinderbiënnale van Nederland
Het Groninger Museum organiseert van 24 april tot en met 31 oktober 2021 als eerste museum in Nederland een kinderbiënnale
16/09/20
Lukt het de Jaarbeurs om een virtuele beurs te organiseren?
Alhoewel het organiseren van grote publieksbeurzen heel erg lastig is, gaat de Jaarbeurs niet bij de pakken neer zitten. Een van hun pareltjes is KreaDoe waar jaarlijks zo’n 50.000 creatievelingen op af komen. De Jaarbeurs komt nu met een nieuw concept: KreaDoe Online
13/09/20
Provincie Noord-Holland reserveert 300.000 sponsorgeld voor getroffen evenementen
De provincie Noord-Holland gaat vanwege de COVID-19-crisis evenementen eenmalig sponsoren. Daarvoor een een budget van 300.000 euro beschikbaar.
10/09/20
Evenementenbranche vraagt overheid om aanpassingen binnen nieuw steunpakket
De Alliantie van Evenementenbouwers is blij met het door de overheid aangekondigde extra steunpakket...
09/09/20
Gastvrij Nederland doet beroep op Tweede Kamer voor betere steunmaatregelen sector
Deze morgen debatteert de Tweede Kamer met staatssecretaris Mona Keijzer van EZK over toerisme. Gastvrij Nederland heeft bij de commissieleden een wensenlijstje neergelegd. Kern is dat zij voor de sterk getroffen sector maatwerk binnen de generieke steunpakketten wil.