Geplaatst op: 03-10-2019
Auteur: Marc Gerlings

Drie productontwikkelingen uit campagne 'Limburg lonkt'

Drie productontwikkelingen uit campagne 'Limburg lonkt'
Start minitrips uit campagne Limburg Lonkt. Fotograaf Loraine Bodewes.
Limburg lonkt, een campagne uit het samenwerkingsverband tussen marketingorganisaties Visit Zuid-Limburg en Maastricht Marketing, lanceert drie minitrips. Uniek aan deze trips is dat ze zijn samengesteld door influencers, fotografen Groovypat & Vlinderlin, het bloggezin With Kids on the Road en geluksexpert Josje Smeets. Vanaf vandaag zijn de drie minitrips te vinden op limburglonkt.nl.  

Op basis van hun expertise zijn de influencers door >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: Limburg, marketing, campagne, influencer, productontwikkeling

||| Blogs |||

09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
06/05/20
De revival van de stacaravan en andere na-Coronaase trends in 2025
Herinnert u zich nog vaag het artikel uit het Algemeen Dagblad in november 2019? "In 2018 gaven...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

11/08/20
Hof van Salland is beste Nederlandse vakantiepark
Vakantiepark Hof van Salland in Hellendoorn is door Zoover uitgeroepen tot beste vakantiepark van Nederland. Het park werd door de gasten op Zoover met een 9,8 beoordeeld.
10/08/20
Prijs camping en bungalow fors omhoog
Onze sector had in juli een behoorlijke invloed op de inflatie in Nederland. Het huren van een accommodatie op een camping of bungalowpark werd flink duurder, pakketreizen naar het buitenland hadden juist een prijsdempend effect.
07/08/20
Bij coronauitbraak in leisure wordt het bedrijf twee weken gesloten
Gisteravond bij de persconferentie van premier Rutter en minister van gezondheid De Jonge was vooral...
06/08/20
Exclusief voor leden
Grotere bungalows bij Landal Heideheuvel versneld gebouwd
Corona is van invloed op de versnelde bouw van deze bungalows.
05/08/20
Drenkeling gevonden bij De Schatberg
In de zwemvijver bij Landal GreenParks De Schatberg is het lichaam gevonden van een drenkeling. Het ...
04/08/20
Ongekende omzetgroei voor winkels in recreatieartikelen
Het tweede kwartaal heeft de Nederlandse detailhandel 5,9% meer omgezet dan een jaar eerder. Vooral de internetverkopen groeiden sterk. Voor onze branche is de omzet in recreatiegoederen relevant en die gaven een nog noot vertoonde groei te zien.
02/08/20
Groene Koepel maakt gratis eenpans kookboekjes
Koken op de camping Veel kampeerders op natuurkampeerterreinen en trekkershutten hebben vaak maar één gaspitje tot hun beschikking. Daarop een volledige maaltijd koken vraagt om wat creativiteit.
02/08/20
Forse toename van jonge caravan- en camperbezitters in coronatijd
Sinds de coronauitbraak hebben steeds meer jonge mensen een caravan of camper gekocht. Dat blijk uit cijfers van BOVAG en RDC. Vooral campers zijn populair.