Geplaatst op: 27-09-2019
Auteur: Marc Gerlings

Prijs duurzame inzetbaarheid personeel naar Kennemer Duincampings

Prijs duurzame inzetbaarheid personeel naar Kennemer Duincampings
Op 26 september 2019 is tijdens het Vitality Event door voorzitter Joke Storm van het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid de 19e Kroon op het Werk prijs uitgereikt aan de Kennemer Duincampings. De prijs is bestemd voor organisaties die uitblinken in het bevorderen van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Uniek is de hele open bedrijfscultuur en sterke individuele aandacht van de Kennemer Duincampings. De medewerkers zijn enorm bevlogen en betrokken en stralen dat ook uit. Dat resulteert in een snel groeiend bedrijf waar keihard wordt gewerkt en een zeer laag verzuim. Een bedrijf dat zich houdt aan de arbeidstijden en waar iedereen deelt in de winst. Een uitstekend voorbeeld voor de horecasector. 

De genomineerden

De drie andere genomineerden, de IC afdeling van het Jeroen Bosch Ziekenhuis, VDR Bouwgroep  Deventer en Florius Hypotheken bleken uitstekende runner ups. Alle drie lichtende voorbeelden voor hun sector en alle reden voor ander bedrijven om hen uit te nodigen om hun ervaringen te delen.  

Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid

Het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid (NPDI) is een netwerkorganisatie met meer dan 150 adviseurs, kennisinstellingen en bedrijven. Het NPDI verbindt wetenschap en praktijk en deelt kennis. Wij streven er naar dat heel werkend Nederland langer, met plezier, productief en gezond kan doorwerken. Waar de medewerker centraal staat heeft een bedrijf grotere kans op duurzaam succes. Het NPDI gaat in het jubileumjaar 2020 onderzoek doen naar de succes- en faalfactoren van de Kroon op het Werkbedrijven. 
Trefwoorden: personeel, werk, hrm, beleid, camping, toerisme, management

||| Blogs |||

30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

07/07/20
75% meer pakketreizen verkocht in vergelijking met een week eerder
Er is een stijging te zien van 75% op boekingen van pakketreizen vergeleken met afgelopen week, dat ...
07/07/20
Eigenzinnige campagne voor Limburg
Limburg heeft de toeristische campagne ‘Dit is in Limburg’ gelanceerd. Met de campagne worden gasten verleid op vakantie te gaan in Limburg. Met een uitgekiende strategie.
07/07/20
Kamperen op Archeon met uniek driedaags arrangement
Museumpark Archeon heeft voor het eerst een eigen camping. Het park heeft hiervoor de samenwerking gezicht met Outstanding die normaal gesproken tenten levert voor festivals en evenementen. De camping is alleen te boeken met een driedaags arrangement in de maanden juli en augustus.
07/07/20
Stayokay Maastricht vernieuwd
De vestiging van hostelketen Stayokay in Maastricht is fors gerenoveerd, onder meer tijdens de intel...
06/07/20
6x meer boekingen voor vliegtuig in juni
Nederlanders hebben veel meer vliegtickets gekocht in de afgelopen junimaand, blijkt uit cijfers van...
06/07/20
Impuls Zeeland aangesloten bij Trade and Innovate NL
Trade and Innovate NL, het landelijk netwerk van publieke organisaties dat zich inzet voor de intern...
06/07/20
Varend corso zonder ruchtbaarheid
Met een speciaal ingelaste mini-editie van het Varend Corso Westland is het corsoweekeinde toch niet...
06/07/20
Kampen gaat met animatieteam in de stad werken
Als eerste stad van Nederland presenteert Kampen in de zomervakantie een vast, wekelijks animatieprogramma. Net alsof je op de camping staat.