De kracht van branding
Liefde maakt blind
Laten we beginnen met een belangrijke vraag. Zijn consumenten, specifiek millennials, uitgekeken op brands? Creëren ze hun eigen ‘merken’ zoals we dat bijvoorbeeld zien in de biersector, waar kleinere bierbrouwers het heft in handen nemen? En hoe manifesteren merken zich in de vrijetijdssector? Ook hier zien we een steeds breder aanbod en wordt de keuze steeds moeilijker. Want we kunnen maar op één plek tegelijk zijn. Allereerst, merken zijn echt niet minder belangrijk geworden. Hoewel dit wel verwacht werd. Uit cijfers blijkt dat de millennial juist uiterst trend- en merkgevoelig is. Als ik zeg: Coca Cola, Nike, Apple, BMW, Tesla, Google of Shell, dan kan iedereen wel zeggen waar deze merken voor staan. Hun positionering in de markt, want daar hebben we het hier over als we spreken over branding, klopt gewoonweg. Wellicht bent u >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: merken, brands
|
|
19/04/24
De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.
|
19/04/24
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
|
12/04/24
Bas Maes (SP) is benoemd als gedeputeerde voor de provincie Noord-Brabant. Bas Maes zal zich voor de komende 3 jaar van deze bestuursperiode inzetten voor de portefeuille Energie, Cultuur, Sport, Erfgoed en voor de Vrijetijdseconomie.
|
12/04/24
Ierlands populaire toeristische route de Wild Atlantic Way is een echt succesverhaal in de toeristische sector. Opvallend, de route viert nu pas zijn tiende verjaardag.
|
11/04/24
Vanaf8 april een nieuwe vierde lus toegevoegd aan de bewegwijzerde routes van de Amstel Gold Race 365 dagen peer jaar te fietsen.
|
11/04/24
Allereerste Event Impact Award gaat naar Utrecht Pride. Big Rivers ervan door met de hoofdprijs van de Nationale Evenementenprijzen 2024
|
09/04/24
Op 1 mei 2024 bestaat Museum De Lakenhal in Leiden 150 jaar: in 1874 werd de oude Laecken-Halle omgedoopt tot stadsmuseum van Leiden en geopend voor het grote publiek.
|
04/04/24
Op donderdag 18 april is de dag voor het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024. Het thema is transitie en dan heb je het al snel over technologie. Nicolette Bolté mag die interactieve sessie leiden.
|
|
14/05/24
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
|
27/05/24
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
|
11/06/24
Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...
|
24/06/24 t/m 26-06-24
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
|
25/06/24 t/m 28-06-24
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...
|
|