Geplaatst op: 12-09-2019

NRIT Nieuwsupdate 12 september 2019

NRIT Nieuwsupdate 12 september 2019
NRIT Media biedt op haar Kennisplatform een dagelijkse nieuwsupdate. Elke dag een nieuw kort overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Het nieuwsoverzicht vullen we gedurende de hele dag aan met nieuws dat al op de website heeft gestaan aangevuld met nieuws dat de website niet heeft gehaald maar toch vermeldenswaardig is.Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker: Donderdag 3 oktober vindt in de inspirerende omgeving van Emesa (Amsterdam) de vakdag Marketing D-Day plaats. D-Day staat voor ‘decision day’. Da...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • ||| Blogs |||

    06/09/19
    Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
    Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
    11/06/19
    Ik google, jij googlet en wij googlen
    Ik google, jij googlet en wij googlen
    11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
    Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
    18/03/19
    Een community voor marketingvraagstukken?
    Een community voor marketingvraagstukken?
    18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
    Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
    14/01/19
    Oude strijder
    Oude strijder
    14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
    Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
    13/12/18
    Recreatieondernemer: generalist of specialist?
    Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...



    ||| Twitter |||

    ||| Nieuws |||

    22/11/19
    Exclusief voor leden
    126 vliegtuigen in bestelling door Emirates
    Emirates, ’s werelds grootste internationale luchtvaartmaatschappij, heeft tijdens de Dubai Airsho...
    13/11/19
    Sponsor voor Invictus Games Den Haag
    Lockheed Martin is ‘official supporter’ geworden van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresente...
    12/11/19
    Trendrapport Live: Gratis kennismiddag rond Trendrapport
    Op maandagmiddag 25 november 2019 organiseren CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT bij het CBS in Den Haag het jaarlijkse event Trendrapport Live.
    08/11/19
    Exclusief voor leden
    MRA's personaliseren reizen met cadeaus
    TUI at Home, de franchisetak van TUI voor mobiele reisagenten (MRA’s), lanceert vandaag een beslot...
    06/11/19
    Groningen lanceert narratief en nieuw merk rond oude slogan
    De bekendste regiomarketingslogan van Nederland ‘Er gaat niets boven Groningen’, bestaat dertig jaar. Tijd voor Marketing Groningen om daar bij stil te staan en te gaan vertellen waarom er nog steeds niets boven Groningen gaat en vooral hoe dat doorverteld kan worden.
    04/11/19
    Kennisnetwerk Destinatie Nederland en Hogescholen Toerisme & Leisure werken samen op doorontwikkeling destinatiemanagement
    Kennisnetwerk Destinatie Nederland, een initiatief van VVV Nederland bestaande uit 70 destinatie- en citymarketingorganisaties, en het Landelijk Overleg Tourism Management hebben een samenwerkingsintentie getekend.
    01/11/19
    De 12 sterke redenen om je in te schrijven op Vakdag Zet je regio op de kaart
    Is regionale ontwikkeling voor jouw bedrijf of gemeente een noodzaak? Waarschijnlijk is het antwoord...
    31/10/19
    Booking.com zoekt vrouwen met passie voor techniek
    Evenals voorgaande jaren werkt Booking.com dit jaar samen met Web Summit om het bewustzijn te vergro...
    Partners
    Breda University of Applied Sciences
    Initiatiefnemers
    NRIT Media
    Vrijetijdsnetwerk