Geplaatst op: 06-09-2017

Figuren groot

Figuren groot
...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • ||| Blogs |||

    29/06/20
    Oost west thuis best
    Oost west thuis best
    29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
    Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
    13/05/20
    Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
    Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
    24/03/20
    Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
    En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
    06/09/19
    Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
    Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
    11/06/19
    Ik google, jij googlet en wij googlen
    Ik google, jij googlet en wij googlen
    11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
    Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...

    ||| Twitter |||

    ||| Nieuws |||

    02/07/20
    Campagne laat Groningers eigen gebied (her)ontdekken
    Om te laten zien dat Groningen van alles te bieden heeft voor een vakantie of het besteden van de vrijetijd in eigen omgeving, lanceert Marketing Groningen vrijdag 3 juli de zomercampagne ‘Gelukkig ben je in Groningen’.
    02/07/20
    MarketingOost partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
    MarketingOost wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt deze toonaangevende destinatiemarketing- en –managementorganisatie toe tot het landelijke DMO netwerk
    02/07/20
    Bezorger en sponsor voor Van Gogh Museum
    Bezorgingsdienst DHL Express wordt voor de periode van drie jaar een sponsor van het Van Gogh Museum...
    29/06/20
    Exclusief voor leden
    Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
    Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationalepark...
    25/06/20
    Bucket Bar en VVV ineen
    Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. Wat doen ze in Kampen?
    25/06/20
    Duitse gemeente Selfkant sluit aan bij Visit Zuid-Limburg
    Best wel bijzonder. Een Duitse gemeente die aansluit bij een Nederlandse DMO. In Zuid-Limburg is dat nu werkelijkheid.
    22/06/20
    Gelderland steekt 4,6 miljoen euro in toerisme en recreatie
    Provincie Gelderland maakt € 4,6 miljoen vrij voor de ondersteuning van toerisme en recreatie dat hard is getroffen door de covid-19-maatregelen.
    19/06/20
    Breda krijgt eerste LocalGuides
    Breda Marketing lanceert LocalGuides, een team van twintig Bredase vrijwilligers die tips, informatie en vooral inspiratie geven aan lokale, en (inter)nationale bezoekers van de stad en de regio.