Geplaatst op: 28-08-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Center Parcs met Bizcation op de zakelijke markt

Center Parcs met Bizcation op de zakelijke markt

Center Parcs groeit sterk in zakelijke evenementen. Het aantal boeking voor de zogenaamde Bizcations groeide de eerste jaarhelft met 15 procent. In dit concept biedt Center Parcs de ideale ‘all-in-one’ oplossing voor het organiseren van een vergadering of bedrijfsuitje in een ontspannen sfeer.


Met comfortabele, sfeervolle accommodaties middenin de natuur, multifunctionele locaties voor vergaderingen en een ruim aanbod van teambuilding activiteiten biedt Center Parcs alle ingrediënten voor een geslaagde Bizcation: een zakelijk event met een perfecte balans tussen werk, teambuilding en samenzijn met je collega’s. In de eerste helft van 2019 is er een stijging van 15% zichtbaar van dergelijke gecombineerde boekingen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Center Parcs speelt hiermee in op een nieuwe trend waarbij tijdens een bedrijfstrip het zakelijke en het vakantiegevoel met elkaar worden gecombineerd, zodat je tussen alle meetings door ook écht samen kunt zijn met collega’s.

 

Voor elk gezelschap stelt Center Parcs desgewenst een passend activiteitenprogramma samen: van mountainbiken, zeilen, duiken en blokarten tot bowlen, boogschieten, Adventure Golf, Escape Room en de High Adventure Experience. Bedrijven die het groots willen aanpakken, kunnen voor hun bedrijfsuitje of event zelfs een heel vakantiepark afhuren.

 

‘Business meets pleasure’

Met Bizcation biedt Center Parcs onder het motto ‘Where Business meets pleasure’ de ideale ‘all-in-one’ oplossing voor het organiseren van een vergadering of bedrijfsuitje in een ontspannen sfeer. "In onze vakantieparken gaan zakelijk comfort en gemak hand in hand met allerlei voorzieningen voor sport en ontspanning. Zo kun je tussen de vergaderingen door samen met je collega’s de golven trotseren in de Aqua Mundo of elkaar helpen tijdens een avontuurlijk klimparcours op de High Adventure. En ’s avonds sluit je samen de dag af, tijdens een sfeervol diner, feest of borrel. Zo ben je écht samen met je collega’s en leer je hen in een heel andere omgeving erg goed kennen”, vertelt Eelco van Schellebeek, Sales Manager Center Parcs Business Solutions. "Ook kunnen bedrijven medewerkers de mogelijkheid bieden hun verblijf te combineren met een familie-uitje. Zodat zij na een aantal dagen intensief vergaderen tijd kunnen vrijmaken om samen te zijn met hun gezin of familie.”

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, bungalowparken, zakelijk toerisme

||| Blogs |||

14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

14/07/20
Vakbonden vinden dat overheid niet om loonoffer KLM personeel mag vragen
Vakbonden FNV, CNV en VNC willen dat minister Hoekstra van Financiën in een gesprek opheldering gee...
14/07/20
Motivaction introduceert Vrijetijdsprofielen
Motivaction heeft nieuwe doelgroepsegmentatie voor de cultuur- en vrijetijdsbranche: Vrijetijdsprofielen. Hiermee biedt het marktonderzoeksbureau inzicht in wat de vrijetijdsconsument motiveert en beweegt en welke doelgroepen relevant zijn voor organisaties in deze branches.
14/07/20
Combinatie Corendon en Sunweb mogelijk te dominant
Er is meer onderzoek nodig naar de gevolgen voor de concurrentie van de overname van Corendon door Sunweb.
14/07/20
Exclusief voor leden
Toeristenbelasting -237 miljoen euro
Als Nederland, zoals wordt verwacht, dit jaar veel minder toeristen ontvangt, heeft dat ook grote gevolgen voor de inkomsten die gemeenten krijgen uit de toeristenbelasting.
14/07/20
Overnachten in riviercruiseschip
Sinds 26 juni ligt in het Nautisch Kwartier in Huizen het riviercruiseschip ‘VIVA RIVERSIDE Huizen’ afgemeerd, en die blijft liggen tot in ieder geval 31 juli.
13/07/20
Miljoenenverlies voor Blijdorp, dierentuin start actie
De coronacrisis hakt er bij Diergaarde Blijdorp flink in. De stichting kijkt aan tegen een miljoenenverlies en roept iedereen op de dierentuin financieel te steunen.
13/07/20
Strandpaviljoens mogen overwinteren
Ook strandpaviljoens aan de Hollandse kust mogen dit jaar onder voorwaarden overwinteren.
13/07/20
Nog heel veel vouchervakanties boven de markt
Bijna twee derde van de vakantiegangers die een ANVR-Reisvoucher heeft ontvangen voor een geannuleerde reis tijdens de coronacrisis geeft aan deze dit jaar nog te verruilen voor een vakantie. Die reizen worden wel anders.