Geplaatst op: 06-08-2019
Auteur: Marc Gerlings

Campagne Lekker Fietsen 2019 sterk online en in print

Campagne Lekker Fietsen 2019 sterk online en in print

In de maand mei hield Visit Veluwe de campagne Lekker Fietsen. De campagne kreeg veel aandacht online en offline. Door de combinatie van specifieke magazines in de doelgroep, eigen social media en landingspagina werd een breed publiek bereikt.

De campagne haakte in op de ooit landelijk bekende Meimaand Fietsmaand. Doelstellingen: Inspireren en enthousiasmeren om bezoekers langer te laten blijven en meer te laten besteden.


Doelgroep gericht op harmonie en rust

De campagne was gericht op de leefstijl harmoniezoekers en rustzoekers. >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: fietsen, campagne, marketing, promotie, bereik,

||| Blogs |||

27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
22/11/19
De plaag van goedkoop, goedkoper, goedkoopst
Het lijkt het toverwoord voor ons brein. Goedkoop. Een spotprijs werkt nog immer als een magneet voo...
10/09/19
WARNING – VAKANTIESCHAAMTE!
De Wereld Draait Door gaat weer van start. De files zwellen aan. De scholen zijn weer begonnen. De meteorologische zomer is beëindigd. Dan weet je dat het jaarlijkse ritueel van massale volksverhuizingen wederom achter de rug ligt: de vakanties zijn voorbij. Toch zit daar ook een negatief kantje aan.
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
08/07/19
Worden zonvakanties te heet onder onze voeten?
Het weer. Waarschijnlijk na seks het meest gebruikte zoekwoord op Google. Zeker deze week zijn de tr...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/01/20
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders: Veluwe weer op positie 1
Gisteren werden de nationale cijfers uit het ContinuVakantieOnderzoek op de Vakantiebeurs gepresenteerd. In aansluiting daarop komen diverse DMO’s met de cijfers van hun regio. In dit artikel gaan we die voor u verzamelen en steeds actualiseren.
15/01/20
Kantelpunt in toerisme: vliegtuig groter dan auto
Vandaag op de Vakantiebeurs presenteert NBTC-NIPO Research trends van de Nederlandse vakantiemarkt. ...
14/01/20
Revival van binnenlandse vakanties verwacht
De Nederlandse vakantiemarkt groeit van 40,8 miljoen vakanties in 2018 nog door en komt in 2030 uit op 44 miljoen vakanties. Binnenlandse vakanties kunnen een revival verwachten.
07/01/20
Exclusief voor leden
Benschop: overheid geef perspectief voor duurzame ontwikkeling
CEO van Schiphol, Dick Benschop, roept het kabinet op duidelijkheid te bieden: "Geef perspectief, da...
20/12/19
Rapport Toegankelijk toerisme gepresenteerd
In Utrecht vond dinsdag 17 december de eerste editie van het symposium Op weg naar een inclusieve re...
20/12/19
Reisorganisatie Peter Langhout schrapt reizen
Reisorganisatie Peter Langhout heeft vanwege financiële problemen alle reizen geschrapt. Peter Lang...
18/12/19
Awardregen op 50ste editie Vakantiebeurs
Op donderdag 16 januari vindt op de Vakantiebeurs in Jaarbeurs de jaarlijkse uitreiking van de Zoove...
17/12/19
Eerste Largo gasten komen aan op luxe Domein Het Camperveer
Na een succesvol testweekend komen de eerste Largo-gasten vrijdag aa...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk