Geplaatst op: 24-07-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Amsterdam krijgt met WONDR een popup experience

Amsterdam krijgt met WONDR een popup experience
Op 18 september opent pop-upexperience WONDR haar deuren in Amsterdam. Met vijftien interactieve installatieruimtes speelt WONDR in op de behoefte van de jonge, social-minded generatie, die steeds opzoek is naar nieuwe unieke ervaringen. De artistieke speeltuin van 1200m² groot is gecreëerd in samenwerking met een team van jonge Nederlandse kunstenaars. WONDR is geopend voor een periode van zes maanden, tot en met 18 maart 2020.WONDR is opgericht door Sarah Mendes en speelt in op de trend uit de Verenigde Staten waar fotog...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: attractieparken, attracties, cultuur
     

||| Blogs |||

22/10/19
Pleasure for all; ook Amerikaanse toestanden in Nederland …?
Autistische Amerikaan klaagt Disney aanDe Tampabay Times kopt op 2 oktober jl. ‘Man with Auti...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/09/18
Van marketing naar mattering
Van marketing naar mattering
06/09/18 · Cultuur · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Column van Hanita van der Schaaf over Culturele Hoofdstad van Europa 2018, Leeuwarden
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/10/19
Exclusief voor leden
Veel samenwerkingen bij wandelevenement Amsterdam
Zaterdag 19 oktober stonden 12.000 wandelaars aan de start van de 6e editie van de Amsterdam City Wa...
21/10/19
Iran bakermat van de beschaving wint tentoonstellingsprijs 2019
Vrijdag 18 oktober 2019 is in Kunstmuseum Den Haag de winnaar van de Museumtijdschrift Tentoonstelli...
18/10/19
Hoe pas je storytelling toe voor jouw regio?
Inspirerende en spannende verhalen zorgen er voor dat bezoekers naar jouw regio komen. Maar schrijve...
16/10/19
Exclusief voor leden
Grote stap: Emilie Gordenker van Mauritshuis naar Van Gogh Museum
De Raad van Toezicht van het Van Gogh Museum Amsterdam benoemt Emilie Gordenker tot algemeen directe...
15/10/19
Gitte Brugman stopt na Kunstmaand Ameland 2019
Het thema van de komende november Kunstmaand op Ameland is In Beweging. Een thema dat betrekking hee...
15/10/19
Exclusief voor leden
Limes kruist linies
Het kunstwerk ‘Levende Linies’ heeft de tunnel bij Vechten in Bunnik in de provincie Utrecht een...
14/10/19
Delft krijgt tijdelijk theater voor musical Willem van Oranje
Op 7 maart 2021 vindt de première plaats van de musical Willem van Oranje. De grote productie is in...
14/10/19
Investering 630.000 euro in publieke ruimten Museon
Het Museon in Den Haag heeft de schenking van de BankGiro Loterij ter waarde van 630.000 euro geïnv...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk