Geplaatst op: 27-06-2019
Auteur: Marc Gerlings

Eerste interactieve robotbeeld bij Madame Tussauds

Eerste interactieve robotbeeld bij Madame Tussauds
Foto Madame Tussauds
De attractie Madame Tussauds in Amsterdam heeft een primeur. Er is geen wassenbeeld toegevoegd maar een robotbeeld en dat maakt veel interactie mogelijk met het publiek. Kickboksfenomeen Rico Verhoeven is het allereerste robotbeeld van de keten in Europa. Je kunt interactief via een scherm je kickboks moves met Rico aangaan.

Kickbokser Rico Verhoeven heeft op 26 juni zijn eigen beeld onthuld in Madame Tussauds Amsterdam. Dit is niet zomaar een standaard wassenbeeld maar het allereerste bewegende robotbeeld van de attractie. De Chinese zanger en acteur Jing Boran >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: attractie, Tussauds, Amsterdam, primeur, Rico

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

29/09/20
Nieuwe coronamaatregelen treffen gastvrijheidsindustrie hard
Het kabinet vraagt het publiek om het reizen te beperken.
16/09/20
Exclusief voor leden
Eenvijfde Nederlanders loopt corona op in vrijetijdssector
In hoeverre is de vrijetijdsbranche verantwoordelijk voor het oplopend aantal besmettingen? Met de epidemologische rapporten van het RIVM vanaf 1 juli analyseert de redactie van NRIT de situatie.
18/08/20
Nederlandse evenementensector voert samen met Belgen actie om sector te redden
De Nederlandse evenementensector staat door de coronacrisis om omvallen. Daarmee dreigen 12.000 bedrijven die met 100.000 mensen jaarlijks 94.000 events organiseren tezamen met 7,4 miljard euro omzet te verdwijnen. Om aandacht voor deze culturele en maatschappelijke ramp te vragen lanceert de Alliantie van Evenementenbouwer samen met de Belgische evenementensector de actie ‘Sound of Silence’.
04/08/20
Ongekende omzetgroei voor winkels in recreatieartikelen
Het tweede kwartaal heeft de Nederlandse detailhandel 5,9% meer omgezet dan een jaar eerder. Vooral de internetverkopen groeiden sterk. Voor onze branche is de omzet in recreatiegoederen relevant en die gaven een nog noot vertoonde groei te zien.
13/07/20
Exclusief voor leden
Aantal faillissementen in sector loopt op
Het aantal faillisementen in de horeca, reisbranche en sport en recreatie loopt op. Dit in tegenstelling tot de gehele Nederlandse economie.
08/07/20
Exclusief voor leden
Toenemend vertrouwen maar ook veel onzekerheid in branche
Het vertrouwen van ondernemers in de vrijetijdsbranche is in een maand tijd omhoog geschoten. Maar de onzekerheid in de branche is nog groot. Hoe pakt dat voor de verschillende deelbranches uit?
03/07/20
1,5 miljard euro verlies voor sportsector
De Nederlandse sportsector verliest tot 1 augustus 1,5 miljard euro aan omzet. De inkomstenderving is groter, acuter en directer bij sportondernemers en evenementenorganisatoren, maar ook verenigingen, bonden en het betaald voetbal worden hard getroffen door de coronamaatregelen.
29/06/20
Ondernemers in vrijetijdsbranche minder pessimistisch
Ondernemers in branches die zich richten op de consument zijn minder pessimistisch. Van alle deelbranches zijn de logiesverstrekkers het meest positief, de reisbedrijven het minst.