Geplaatst op: 25-06-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Holland-promotors op ontdekkingstocht door Flevoland

Holland-promotors op ontdekkingstocht door Flevoland

Afgelopen maandag was Flevoland gastheer voor de medewerkers van NBTC Holland Marketing. Samen met Provincie Flevoland en diverse partners heeft Visit Flevoland hen Flevoland laten ontdekken.
 

Holland 

NBTC Holland Marketing (NBTC) is verantwoordelijk voor de positionering, ontwikkeling en marketing van Nederland in binnen- en buitenland via het merk 'Holland'. Één keer per jaar komen alle medewerkers, ook van de negen buitenlandse kantoren, bijeen voor meetings en om een stad of regio te ontdekken. Dit jaar was Flevoland de gastheer.
 

Man-Made Land

Voor Visit Flevoland was het een mooie kans om de provincie te laten zien aan professionele Holland-promotors. ‘Deze groep ‘verkoopt’ Nederland in het buitenland en dan is het belangrijk hen mee te geven wat een unieke man-made provincie wij hebben’, aldus Rinkje Tromp, directeur Visit Flevoland. Omdat niet heel Flevoland in één dag uitgebreid bezocht kan worden, is gekozen om een stukje Flevoland te laten zien. Zoals een safari in Nationaal Park Nieuw Land, een architectuur wandeling in Almere en een preview-bezoek aan de locatie waar Floriade Almere 2022 gerealiseerd wordt. Het avondprogramma vond plaats op de locatie van Theatergezelschap Vis à Vis bij het Almeerderstrand met diner, dans en theater. Hierbij was ook Gedeputeerde provincie Flevoland Michiel Rijsberman aanwezig. Er werd overnacht in het nieuwe Best Western Hotel Almere. 
 

Kansen voor Flevoland

De verwachting volgens het NBTC is dat het internationale toerisme naar Nederland alleen maar zal toenemen. Belangrijk daarbij is dat niet alleen de traditionele hotspots worden bezocht, maar ook andere pareltjes zoals Flevoland. Flevoland heeft met haar huidige aanbod de internationale bezoeker genoeg te bieden en blijft investeren in Flevolandse iconen die een bezoek meer dan waard zijn. 

Trefwoorden: Ontdekkingstocht, Holland promotors

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...