Geplaatst op: 29-05-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Ticketsplus gaat portal met uitjes en belevingen voor Fletcher bouwen

Ticketsplus gaat portal met uitjes en belevingen voor Fletcher bouwen
Links: Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels. Rechts: Willem-Jan Brabers, directeur Ticketsplus.

Ticketsplus gaat voor Fletcher Hotels een portal met de uitjes en belevenissen in de omgeving maken. Bijzonder is dat gasten binnenkort tickets aan hun hotelboeking kunnen toevoegen.


Met 99 hotels is Fletcher Hotels de grootste keten in de Nederlandse hotelbranche en richt zich op hotelbelevingen voor ieder budget. Door het aanbieden van de leukste uitjes en belevenissen in de omgeving van de hotels via Fletcher Tickets, wordt de hotelbeleving bij Fletcher Hotels nóg completer.

Ticketverkoop implementeren in customer journey

  

Met het concept Fletcher Tickets creëert Ticketsplus een nieuw portaal om de hotelgasten van Fletcher kennis te laten maken met uitjes in de buurt en ze de regio te laten ontdekken. Door de ticketverkoop te implementeren in de customer journey worden gasten geïnformeerd en geïnspireerd. Binnenkort kunnen zij ook direct de tickets aan hun hotelboeking toevoegen, waardoor ze voor de rest van hun verblijf ontzorgd zijn.  "Bij Fletcher Hotels streven wij naar een exclusieve beleving voor iedere gast. Onze hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Al deze verschillende regio’s hebben ook tientallen interessante uitjes en activiteiten te bieden. De samenwerking met Ticketsplus biedt hierbij een perfecte aanvulling op onze service, waarbij we onze gasten kunnen verblijden met een uitje nabij onze hotels”, licht Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels de samenwerking toe.

Relevant aanbod

  

Middels een platform in de huisstijl van Fletcher Hotels blijft de gast volledig in de Fletcher beleving. Receptionisten kunnen gemakkelijk inloggen en hun gasten aan de receptie verblijden met tickets voor de leukste dagjes uit in de omgeving van de hotels, met leuke kortingen. Met de nieuwe inzichten in de vrijetijdsbesteding van hun gast én de extra service, zet Fletcher Hotels een mooie stap. Niet alleen wordt de regio onder de aandacht gebracht, ook kunnen ze beter inspelen op de behoefte van hun gast waardoor de waarde van de totale vakantiebeleving stijgt.


"Wij zijn trots dat we samen met de ‘Populairste Hotelketen van Nederland’, Fletcher Hotels gaan samenwerken. Vanaf nu kunnen gasten die verblijven in een van de 99 hotels op een makkelijke en leuke wijze kennis maken met de leukste activiteiten en uitjes in de buurt van het hotel. Met Ticketsplus | regio verbinden wij de hotels aan onze database aan belevenissen, daarnaast bieden we op deze manier nieuwe inzichten zodat Fletcher nog beter in kan spelen op de vrijetijdsbehoefte van hun doelgroep. Naast de ticketverkoop bij diverse vakantieparken is dit onze entree in de hotelbranche waar we ons richten op Leisure gasten”, zegt Willem-Jan Brabers, directeur van Ticketsplus.

 
Link: https://www.ticketsplus.nl/home.html
Trefwoorden: horeca, hotels, dagrecreatie
    

||| Blogs |||

12/06/19
Slapen in een gevangenis over de grens!
Slapen in een gevangenis over de grens!
12/06/19 · Horeca · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag deel 2 van mijn vijfdaags avontuur bij onze Oosterburen. We laten ons vermaken en slapen bij het Road Stop Motel in Dortmund.
28/05/19
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
28/05/19 · Attractieparken · Dagrecreatie · Horeca · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag start ik met een vijfdaags avontuur voor de ultieme short stay-bestemming bij onze Oosterburen in Noordrijn-Westfalen, een economisch zeer sterke regio met veel inwoners en unieke toeristische hot spots!
28/01/19
Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
28/01/19 · Beleid · Dagrecreatie · Horeca · Leisure · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Het was weer lachen in het vuistje in het najaar met pijn in de portemonnee! Wie op Black Friday no...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/07/19
Novotel Amsterdam Schiphol Airport haalt grote klant binnen
Tijdens een ‘exclusief client’ event begin juli, is de samenwerking tussen Novotel Amsterdam Sch...
17/07/19
Exclusief voor leden
Zo zet je wijnbeleving op
De cruisemaatschappijen halen graag bijzondere belevingen aan boord. Dat helpt bij de verkoop van d...
12/07/19
Exclusief voor leden
Drentse vakantieparken gaan goede zomer tegemoet
Drenthe gaat een mooie zomer tegemoet. Accommodatieverschaffers melden na een goed voorseizoen ook goede bezettingen in de zomer. Ontstressen, ontzorgen, persoonlijke aandacht en de behoefte aan authenticiteit zijn de belangrijkste trends.
05/07/19
Nederlanders willen duurzaam recreeren
Nederlanders zijn bereid om moeite en geld te steken in het duurzamer achterlaten van de aarde.
03/07/19
Bekende kok die pleit voor lokale producten komt naar Taste Summit 2019
Aaron Adams, pleitbezorger voor de regionale keuken is keynote spreker op gastronomisch congres TASTE Summit op 8 oktober 2019.
02/07/19
Exclusief voor leden
Airbnb levert Nederland ruim miljard euro op
Wat levert Airbnb de hosts op, hoeveel besteden ze in de regio en hoe gedragen Nederlanders zich?
02/07/19
Exclusief voor leden
NH partner hotelverblijf PSV
Met ingang van het nieuwe seizoen is NH Hotel Group, de officiële partner van voetbalvereniging PSV...
01/07/19
Exclusief voor leden
Consumenten ontbijten vaker buiten de deur en gaan voor gezond en betaalbaar
Nederlanders ontbijten steeds vaker buiten de deur. En daarbij kiezen ze eerder voor gezond en betaalbaar dan voor lekker.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk