Geplaatst op: 24-05-2019
Auteur: Marc Gerlings

Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag

Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
Achtbaan Fenix in Toverland. Foto: Toverland.

AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme deelactie zorgt voor extra aandacht voor het park in dit voorjaar. Om deze mijlpaal te vieren geeft Toverland een cadeau weg: een abonnement voor een periode van 18 jaar voor vijf personen. 

Om hiervoor in aanmerking te komen, roept Toverland iedereen op om hun meest magische herinnering aan Toverland te delen. Meedoen kan tot en met 11 juni, de winnaar van de vijf abonnementen krijgt op 30 juni bericht. Op 6 juli vindt vervolgens de feestelijke overhandiging van de abonnementen plaats. Meer informatie is te vinden via toverland.com/18jaar.


"Wij willen samen met onze bezoekers terugdenken aan 18 jaar Toverland”, vertelt Carin van Berkel, Commercieel Directeur. >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: attractie, evenement, media, marketing

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

03/12/19
ANWB Reizen schakelt hulp in van studenten
Hoe halen we meer uit ledenvoordeel? Voor deze vraag schakelt ANWB Reizen de hulp in van studenten: ...
28/11/19
Video Het Trendrapport in 50 trends
Een video met in vier minuten de 50 opvallendste trends uit het Trendrapport.
26/11/19
Exclusief voor leden
Campagne: jezelf uploaden naar schilderij Van Eyck
Toerisme Vlaanderen pakt uit met een opvallende campagne om bezoekers van over de hele wereld warm ...
22/11/19
Aftellen tot Recreatie Vakbeurs 2019
De achttiende editie van Recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg staat in de startblokken. I...
22/11/19
Exclusief voor leden
126 vliegtuigen in bestelling door Emirates
Emirates, ’s werelds grootste internationale luchtvaartmaatschappij, heeft tijdens de Dubai Airsho...
13/11/19
Sponsor voor Invictus Games Den Haag
Lockheed Martin is ‘official supporter’ geworden van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresente...
12/11/19
Trendrapport Live: Gratis kennismiddag rond Trendrapport
Op maandagmiddag 25 november 2019 organiseren CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT bij het CBS in Den Haag het jaarlijkse event Trendrapport Live.
08/11/19
Exclusief voor leden
MRA's personaliseren reizen met cadeaus
TUI at Home, de franchisetak van TUI voor mobiele reisagenten (MRA’s), lanceert vandaag een beslot...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk