Geplaatst op: 16-05-2019
Auteur: Marc Gerlings

David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht

David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
David Lynch aan het werk in zijn studio. Foto: Michael Barile / Bonnefanten.
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel meer oplevert dan alleen een verkochte ticket. Dat blijkt ook uit de onlangs afgesloten tentoonstelling Someone is in my Housevan de bekende kunstenaar David Lynch in het Bonnefantenmuseum. Onder meer verkocht de horeca 12.000 punten real AmericanCherry Pie.

Van 30 november 2018 tot en met 28 april 2019 presenteerde het Bonnefantenmuseum in Maastricht het omvangrijke retrospectiefSomeone is in my Housevan de befaamde Amerikaanse kunstenaar David Lynch. De tentoonstelling trok maar liefst 70.000 bezoekers en daar bleef het niet bij. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu

||| Blogs |||

22/10/19
Pleasure for all; ook Amerikaanse toestanden in Nederland …?
Autistische Amerikaan klaagt Disney aanDe Tampabay Times kopt op 2 oktober jl. ‘Man with Auti...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/09/18
Van marketing naar mattering
Van marketing naar mattering
06/09/18 · Cultuur · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Column van Hanita van der Schaaf over Culturele Hoofdstad van Europa 2018, Leeuwarden
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...



||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/11/19
Trendrapport Live: Gratis kennismiddag rond Trendrapport
Op maandagmiddag 25 november 2019 organiseren CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT bij het CBS in Den Haag het jaarlijkse event Trendrapport Live.
06/11/19
Ruim 75.000 bezoekers voor Sprezzatura
De internationale tentoonstelling Sprezzatura – Vijftig jaar Italiaanse schilderkunst (1860-1910) ...
05/11/19
Exclusief voor leden
Duurzame gebiedsontwikkeling rond Keilepand
Gemeente Rotterdam verkoopt het Keilepand aan vertegenwoordigers van het KeileCollectief. Het pand s...
05/11/19
Versterking watermolenlandschappen
Zaterdag 2 november jongstleden vond de eerste plantdag plaats rondom de Opwettense Watermolen in Nu...
24/10/19
Beleving en inspiratie in toerisme? Zo doe je dat
Door onder meer het bekende boek ‘de beleveniseconomie’, alweer uit de vorige eeuw, kwam recreat...
21/10/19
Exclusief voor leden
Veel samenwerkingen bij wandelevenement Amsterdam
Zaterdag 19 oktober stonden 12.000 wandelaars aan de start van de 6e editie van de Amsterdam City Wa...
21/10/19
Iran bakermat van de beschaving wint tentoonstellingsprijs 2019
Vrijdag 18 oktober 2019 is in Kunstmuseum Den Haag de winnaar van de Museumtijdschrift Tentoonstelli...
18/10/19
Hoe pas je storytelling toe voor jouw regio?
Inspirerende en spannende verhalen zorgen er voor dat bezoekers naar jouw regio komen. Maar schrijve...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk