Geplaatst op: 11-04-2019
Auteur: Redactie

Belgisch en Nederlands Limburg samen de Duitse markt op

Belgisch en Nederlands Limburg samen de Duitse markt op
Belgisch- en Nederlands-Limburg gaan opnieuw met een gezamenlijke inspiratiebrochure de Duitse markt bewerken. Beide Limburgen willen zich op de buitenlandse markt als een grenzeloze regio profileren. Door middelen te bundelen vergroten de regio' s hun slagkracht. Succes herhalen  Gedeputeerden Igor Philtjens (België) en Eric Geurts (Nederland) zijn enthousiast over de campagne. "Na het succes van de vorige twee edities herhalen we ook dit jaar de campagne in samenwerking met Nederlands-Limburg, omdat we sterk gel...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: marketing, toerisme, Limburg

||| Blogs |||

18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

16/05/19
Exclusief voor leden
Holidayguru verhuist van Dortmund naar Utrecht
Utrecht wordt de nieuwe thuisbasis van Holidayguru Nederland, een merk van het Duitse bedrijf UNIQ...
16/05/19
Exclusief voor leden
David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel ...
15/05/19
Lancering internationale campagne Holland National Parks
Vandaag start het Nationale Parkenbureau in samenwerking met NBTC Holland Marketing de campagne ...
09/05/19
Exclusief voor leden
Design website Hiswa te water met meer beeld
Een verandering in strategie zit hierachter.
06/05/19
NBTC en Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen bekrachtigen samenwerking
NBTC Holland Marketing en Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen gaan samen optrekken om herhaalbezoek uit Duitsland en België naar de regio te stimuleren. Daartoe hebben ze vrijdag een driejarige strategische samenwerking getekend.
06/05/19
Apeldoorn vult toeristische database
Om het aanbod in Apeldoorn snel te kunnen vinden, hebben de gemeente, de leden van Toeristisch Platf...
02/05/19
Exclusief voor leden
Bever hoeft boete niet te betalen
Het College van beroep voor het bedrijfsleven (CBb) heeft in hoger beroep op 30 april 2019 uitspraa...
02/05/19
Trend: afvlakking groei internetverkoop
In toerisme werd in de afgelopen jaren op marketing- en salesafdelingen alle strategieën gericht ...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk