Geplaatst op: 11-04-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz heeft in de Emerce Top 100 de eerste  plaats behaald in de categorie Data suppliers. Als enige segmentatiespecialist geven ze inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle 7,7 miljoen huishoudens die Nederland op dit moment telt.


Voor de recreatie heeft Whooz samen met Pleisureworld NRIT de Smart Data Module ontwikkeld waarmee bedrijven in onze branche hun klanten beter in kaart kunnen brengen. Op de Vakdag Het vakantiepark van de toekomst geeft Jan Louwris een uitgebreide presentatie over de mogelijkheden in de recreatie van deze module.


Op 14 februari heeft Whooz haar gloednieuwe Whize segmenten gelanceerd waarin zij Nederland van scratch heeft gesegmenteerd, iets wat zij ongeveer elke 7 jaar doen.


"Deze award is een fantastisch resultaat voor ons team met deze  hoge beoordeling van onze klanten, prospects en partners.", schrijft Whooz enthousiast in een reactie. "Wij willen ze dan ook heel erg bedanken voor hun stemmen. Wanneer je als winnaar uit de bus komt, schept dat natuurlijk verplichtingen. Het is dan ook aan ons om continu te blijven innoveren, het serviceniveau hoog te houden, nieuwe data toe te voegen en daarmee elk kwartaal weer de beste Whize segmentatie en data te creëren. Voor ons legt dit de lat nog hoger om volgende jaar alle sterren te scoren en nog meer klanten met onze Whize segmenten te laten werken.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, klanten, segmentatie, klankdata
    

||| Blogs |||

10/09/19
WARNING – VAKANTIESCHAAMTE!
De Wereld Draait Door gaat weer van start. De files zwellen aan. De scholen zijn weer begonnen. De meteorologische zomer is beëindigd. Dan weet je dat het jaarlijkse ritueel van massale volksverhuizingen wederom achter de rug ligt: de vakanties zijn voorbij. Toch zit daar ook een negatief kantje aan.
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
03/09/19
Duurzame bestemmingen; hoe doe je dat? Op zoek naar ‘pareltjes’ uit de Oostenrijkse Alpen
Veel toeristische bestemming willen het zijn of willen het worden in de toekomst; een duurzame beste...
24/07/19
Het einde van het dagticket komt in zicht. Gelukkig maar!
Tickets van dagattracties worden ieder jaar duurder. Dit is nodig, om de kortingsacties van supermar...
08/07/19
Worden zonvakanties te heet onder onze voeten?
Het weer. Waarschijnlijk na seks het meest gebruikte zoekwoord op Google. Zeker deze week zijn de tr...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/09/19
Exclusief voor leden
Landal Kaatsheuvel gaat open op 4 oktober
Vanaf 4 oktober 2019 zijn de eerste gasten welkom op het gloednieuwe luxe vakantiepark Landal Kaatsh...
20/09/19
Bijna 100 studenten van BUas aan de slag in Tourism Impact Lab
Een kleine 90 studenten van de Breda University of Applied Sciences gaan voor 20 bedrijven in de toeristische sector nieuwe impactvolle concepten bedenken.
20/09/19
Exclusief voor leden
Gemeente stopt subsidie: VVV vestiging Vlissingen sluit
VVV Zeeland sluit haar vestiging in Vlissingen. Het sluiten van de VVV is nodig omdat de gemeente Vlissingen stopt met het verstrekken van subsidie.
19/09/19
Exclusief voor leden
Landmark Vensters op Ginkelse Heide
Op de Ginkelse Heide heeft de Britse veteraan John Jeffries het Landmark Vensters op het Verleden onthuld om daarmee de luchtlandingen van 18 september 1944 te herdenken.
19/09/19
Consumentenvertrouwen daalt weer
De stemming onder Nederlandse consumenten is opnieuw negatief.
19/09/19
Roompot clustert wensaanvragen in Wensweken
Roompot krijgt zoveel aanvragen voor aanvragen voor wensen en sponsoring dat het deze aanvragen gaat clusteren om zo een eerlijker verdeling te krijgen.
18/09/19
Honderden Roompot-medewerkers proberen zaterdag record op World Cleanup Day te verbeteren
Zaterdag vindt de 2019 editie plaats van de World Cleanup Day. Honderden medewerkers van Roompot Vak...
18/09/19
Mini-campingsamenwerking Mijn Lievelingsplek wint innovatieprijs
Mijn Lievelingsplek, een samenwerkingsverband van 17 minicampings in Zeeland, heeft de PROFIT-innovatieprijs gewonnen.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk