Geplaatst op: 09-04-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland
Het in onze branche bekende online marketing bureau RED Online Marketing is uitgeroepen tot beste Fullservice Digital Agency. Deze prijs wordt jaarlijks uitgegeven door het vakblad Emerce. RED Online Marketing werkt uitsluitend voor klanten in de reis- en recreatiebranche.

Eigenaar Roy Platje is erg trots ‘’Wat een prachtig nieuws! Ik vind dit een mooie waardering van onze klanten. Ik ben super trots op ons team dat we dit hebben kunnen bereiken. In 2019 zijn we gestart met veel nieuwe klanten en is ons team flink uitgebreid. Deze prijs is een mooie waardering om de groei van RED voor te zetten.’’


Emerce100

RED online marketing voert met 6 sterren de lijst aan in de categorie Digital Marketingbureaus. Emerce100 is een imago-onderzoek waarbij beslissers, die werkzaam zijn in de online marketing, ICT en e-business, dienstverleners zoals RED beoordelen. Het maximaal haalbare aantal sterren voor dit onderzoek is 6 sterren. Er zijn 4 onderdelen waar de deelnemende bedrijven op beoordeeld worden, namelijk:

  • Kennis/know-how
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

RED online marketing

De Emerce100 is een uitstekend middel waar bedrijven hun keuze van laten afhangen bij het kiezen van een online marketing dienstverlener. Deze prijs draagt daardoor bij aan de bekendheid van RED als Online Marketing bureau. RED Online Marketing voert sinds 2006 online campagnes uit voor uitsluitend bedrijven in de reis- en recreatiebranche in Nederland, België en Duitsland.


De 13 medewerkers hebben zowel een Nederlandse als een Duitstalige achtergrond en houden zich bezig met Google Ads, Bing Ads (SEA), Facebook Ads, Email marketing, Affiliate marketing, Copywriting en strategisch advies.

Link: https://redonlinemarketing.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, online marketing

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/02/20
Immaterieel Erfgoed als toeristische bestemming
Wat zijn de kansen en uitdagingen bij immaterieel erfgoedtoerisme? Dat wordt bekeken tijdens het con...
19/02/20
Exclusief voor leden
42 internationale bedrijven naar Den Haag door Den Haag Marketing
The Hague & Partners heeft in 2019 een belangrijke bijdrage geleverd aan de Haagse economie. Bui...
12/02/20
Exclusief voor leden
Rijksmuseum en ThiemeMeulenhoff samen in educatie kunst en geschiedenis
Het Rijksmuseum en ThiemeMeulenhoff, één van de grootste aanbieders van leermiddelen i...
11/02/20
Kennisnetwerk Destinatie Nederland gaat met Hotelschool The Hague toolkit voor waardevolle gastvrijheid ontwikkelen
Kennisnetwerk Destinatie Nederland en het Lectoraat City hospitality van Hotelschool The Hague slaan de handen ineen en gaan zich gezamenlijk inzetten op ontwikkeling voor waardevolle gastvrije bestemmingen.
10/02/20
Limburg Marketing en Promotie Platform Leudal Slaan Handen Ineen
Tijdens een druk bezochte informatiebijeenkomst in Neer is op 3 februari een samenwerkingsovereenkom...
05/02/20
Logis groep ziet mobiele boekingen scherp toenemen
In 2019 zijn de reserveringen op logishotels.com en de mobiele applicatie met meer dan 22% gestegen....
03/02/20
VVV 2.0 geopend in Ruurlo
In Ruurlo is het eerste Achterhoekse gastvrijheidspunt geopend. Het is de voorbode van een grote operatie in de Achterhoek waar alle VVV's worden omgebouwd.
30/01/20
40 cruciale management tips voor leisure
Expert in leisure Han Verheijden schreef heel veel columns voor magazine Recreatie & Toerisme. We wilden de loopbaan van deze markante ondernemer, consultant en lector beter afsluiten dan alleen een bundeling van columns. Daarom schreef Han zijn top 40 management tips.