Geplaatst op: 09-04-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland

RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland
Het in onze branche bekende online marketing bureau RED Online Marketing is uitgeroepen tot beste Fullservice Digital Agency. Deze prijs wordt jaarlijks uitgegeven door het vakblad Emerce. RED Online Marketing werkt uitsluitend voor klanten in de reis- en recreatiebranche.

Eigenaar Roy Platje is erg trots ‘’Wat een prachtig nieuws! Ik vind dit een mooie waardering van onze klanten. Ik ben super trots op ons team dat we dit hebben kunnen bereiken. In 2019 zijn we gestart met veel nieuwe klanten en is ons team flink uitgebreid. Deze prijs is een mooie waardering om de groei van RED voor te zetten.’’


Emerce100

RED online marketing voert met 6 sterren de lijst aan in de categorie Digital Marketingbureaus. Emerce100 is een imago-onderzoek waarbij beslissers, die werkzaam zijn in de online marketing, ICT en e-business, dienstverleners zoals RED beoordelen. Het maximaal haalbare aantal sterren voor dit onderzoek is 6 sterren. Er zijn 4 onderdelen waar de deelnemende bedrijven op beoordeeld worden, namelijk:

  • Kennis/know-how
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Betrouwbaarheid
  • Flexibiliteit

RED online marketing

De Emerce100 is een uitstekend middel waar bedrijven hun keuze van laten afhangen bij het kiezen van een online marketing dienstverlener. Deze prijs draagt daardoor bij aan de bekendheid van RED als Online Marketing bureau. RED Online Marketing voert sinds 2006 online campagnes uit voor uitsluitend bedrijven in de reis- en recreatiebranche in Nederland, België en Duitsland.


De 13 medewerkers hebben zowel een Nederlandse als een Duitstalige achtergrond en houden zich bezig met Google Ads, Bing Ads (SEA), Facebook Ads, Email marketing, Affiliate marketing, Copywriting en strategisch advies.

Link: https://redonlinemarketing.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, online marketing
Vacature

||| Blogs |||

11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

25/06/19
Holland-promotors op ontdekkingstocht door Flevoland
Afgelopen maandag was Flevoland gastheer voor de medewerkers van NBTC Holland Marketing. Samen met P...
21/06/19
Monique Gerner wordt Director Marketing bij Roompot
Monique Gerner [48] is aangesteld als Director Marketing bij Roompot Group. Zij begint op 1 juli in ...
05/06/19
Nieuwe directeur-bestuurder MarketingOost is benoemd
Evelyn Borgsteijn (1967) is per 1 september benoemd tot directeur-bestuurder van Stichting Marketing...
28/05/19
Saldo VVV cadeaukaart checken in open app
Het saldo van de VVV cadeaukaarten is vanaf vandaag makkelijker op te vragen. VVV Nederland gaat als eerste gebruik maken van de Dappre app waar gebruikers alle klant- en cadeaukaarten aan kunnen toevoegen.
24/05/19
Exclusief voor leden
Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme de...
24/05/19
Exclusief voor leden
Fietskoeriers veranderen hun businessmodel
Fietskoeriers zoeken ook de platformstrategie op en bieden een breed dienstenpakket.
16/05/19
Exclusief voor leden
Holidayguru verhuist van Dortmund naar Utrecht
Utrecht wordt de nieuwe thuisbasis van Holidayguru Nederland, een merk van het Duitse bedrijf UNIQ...
16/05/19
Exclusief voor leden
David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel ...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk