Geplaatst op: 07-03-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

NBTC Holland Marketing met 62 partners op ITB

NBTC Holland Marketing met 62 partners op ITB
NBTC Persevent op ITB

NBTC Holland Marketing staat samen met 62 partners op op ’s werelds grootste travel trade beurs in Berlijn: ITB. Tijdens de ITB brengen de Nederlandse partners in de Holland Stand het toeristische aanbod van Nederland onder de aandacht.  


De ITB staat voor wat betreft de Nederlandse deelname dit jaar in het teken van het themajaar ‘Rembrandt & de Gouden Eeuw’ 2019. Negen Nederlandse steden vertellen het verhaal van de Gouden Eeuw, de eeuw die Nederland kenmerkte in kunst en architectuur. "Ook geven we bezoekers een vooruitblik in het themajaar van 2020 ’75 jaar vrijheid’. Zowel in 2019 als 2020 zal een groot aantal activiteiten plaatsvinden, aansprekend voor een breed palet aan doelgroepen. Het uitgangspunt is een divers programma rondom het thema vrijheid, waarin verleden, heden en toekomst een plek krijgen,” aldus Jurriaan de Mol, directeur Partnership Development NBTC.


Iedereen is van harte welkom in hal 10.2 waar de Holland Stand zich bevindt met standnummer 102. De ITB duurt nog tot en met 10 maart 2019.

Link: https://www.itb-berlin.com/
Trefwoorden: toerisme, vakanties, beurzen

||| Blogs |||

24/01/19
Is het vijf voor twaalf voor de Vakantiebeurs?
Volgend jaar viert de Vakantiebeurs zijn 50-jarig bestaan. Dat dit concept een 100-jarig jubileum niet gaat halen, mag duidelijk zijn.
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
10/07/18
Oh jee; ik moet (sorry mag) Lekkeâh weg in èguhn land
Ik deed even een rondje beroepsdeformatie op mijn sportschool. Spanje, Turkije, Amerika, Noorwegen,...
17/05/18
Leisurestress?
Leisurestress?
17/05/18 · Vakanties · Han Verheijden | Lees meer
De seniorenmarkt is een segment waarvoor al lange tijd veel belangstelling bestaat, zowel bij o...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/04/19
Effecten luchtvaart net als in iedere andere sector behandelen
Andere mobiliteitssectoren of bedrijfstakken worden meer dan de luchtvaart afgerekend op hun effect op de leefomgeving.
18/04/19
Oplevering nieuwe pier Schiphol vertraagd met één jaar
Schiphol werkt al enige tijd aan een nieuwe pier. In maart 2018 toonde Schiphol de eerste beeld...
18/04/19
Exclusief voor leden
Meer reizigers willen duurzame keuzes maken
In het kader van de Dag van de Aarde op 22 april (Earth Day), komt Booking.com met de resultaten u...
17/04/19
Exclusief voor leden
Vakantiepark Aquadelta biedt VR-game
De eerste Virtual Reality Zone van Zeeland is woensdag 17 april geopend op Vakantiepark Aquadelta b...
17/04/19
Exclusief voor leden
Groen gas voor kampeerder
Als eerste propaangasleverancier in de Benelux lanceert Primagaz gasflessen met biopropaan voor de ...
17/04/19
Verjonging cruisepassagiers
Meer kinderen en tieners maken een cruise en dat duidt op meer families op de schepen. Daarbij neemt het aantal dertigers toe (+18%).
16/04/19
Een derde van gezinnen vindt rondreizen op vakantie met auto relaxt?
Rondreizen met kinderen tijdens de vakantie vindt 39 procent van de ouders relaxt. Toch ziet niet ie...
15/04/19
Exclusief voor leden
Toeristisch overstappunt bij landgoed Linschoten
Bij Landgoed Linschoten, dat ligt tussen Woerden en Montfoort, is op vrijdag 12 april een nieuwe toeristisch overstappunt (TOP) geopend.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk