Geplaatst op: 25-02-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda

Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda
Hildegard Assies

Citymarketing Breda heeft een nieuwe directeur. Hildegard Assies neemt het stokje over van Janine Bos die als interim-directeur het afgelopen jaar de nieuwe citymarketing organisatie heeft vormgegeven.


Breda kan in de ogen van Hildegard wel een wat duidelijker profiel gebruiken: "Met alleen een gezellige, mooie stad komen we er niet. De stad heeft haar ambitie uitgesproken, nu de taak om dat te concretiseren en de trots van de Bredanaar te delen met de buitenwereld."

Frisse blik

 

Hildegard is nog niet bekend met en in Breda, maar daarvan ziet ze zelf ook de voordelen. "Ik kan met een frisse blik naar Breda kijken, zoals een bezoeker die voor de eerste keer de stad bezoekt. Wel is het belangrijk om de hartslag van de stad te gaan voelen om zo samen te bouwen aan een leefbare en aantrekkelijke stad.”

Over Hildegard Assies

 

Hildegard Winnubst–Assies is geboren en getogen in Drenthe en inmiddels getrouwd met, zoals ze het zelf zegt, een geweldige Brabander. Ze heeft een achtergrond in de positionering en ontwikkeling van winkelgebieden op onder andere Schiphol en vele internationale luchthavens. Hier is de basis ontstaan voor haar passie en ontwikkeling als het gaat om denken en handelen vanuit (internationale) doelgroepen en hun drijfveren, samenwerken met diverse stakeholders en het positioneren van een steden.


Het vele reizen heeft Hildegard's passie voor steden doen groeien. Wat maakt dat bepaalde steden en plekken je bij blijven? Wat maakt plekken aantrekkelijk, leefbaar en ‘gezellig’? Wat maakt dat je terugkomt? Mensen spelen hierbij een cruciale rol maar zeker ook de wijze waarop een stad of een plek wordt gebruikt en beleefd. De afgelopen jaren heeft ze met haar bureau UrbanRetail onder andere klantbelevingsconcepten ontwikkeld voor gemeentes en de vastgoed- en bouwsector.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, citymarketing, noord-brabant

CELTH
 






||| Nieuws |||

17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...