Geplaatst op: 21-02-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Innovators en ondernemers over magische dagattracties

Innovators en ondernemers over magische dagattracties
Tessa Maessen: Hoe Toverland het bijna onmogelijke mogelijk maakt.

Hoe maak je een magische attractie? Dat hangt af van je ambities en je vermogen tot innovatie. Luister naar deze 15 ondernemers en haal eruit wat voor jouw bedrijf of regio perfect kan werken. Kom ook naar Vakdag Het nieuwe dagje uit op dinsdag 26 maart in Sevenum. Schrijf je nu in.

Met de ervaringen van deze 15 ondernemers verklein jij de kans op mislukkingen en je vergroot je kans op succes.

De ondernemers en hun bedrijven:

Bart Berende, Category en buying director NL Emesa Nederland.

Extra omzet met Vakantieveilingen.

Bertrand Delgrange, CEO Koezio.

Koezio Live Adventure Games.

Timo Gildemeister, Eigenaar Fun Center Husum.

Van indoorspeeltuin naar Multi Entertainment Center.

Joep van Gorp, Initiatiefnemer Doloris.

Hoe een surrealistisch doolhof een hip en eigentijds publiek aantrekt.

Ronald Hoppzak, Directeur Mattel Play! Sevenum

Hoe Mattel Play! in Sevenum kwam.

Cor Jansen, Initiatiefnemer Exoleap Nijmegen.

Virtual Reality in een Flight Simulator wordt de next step in immersive attracties.

Tim Lammers, ondernemer Dinopark Twente.

Dinopark Twente Airport – een tijdelijk living theatre.

Hans van Leeuwen, trendwatcher - Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme.

111 Wereldtrend en het belang voor je regio.

Jan Louwris, Whooz Developing Your Business.

Smart Data: Wie is je beste klant?

Tessa Maessen, communicatie manager Toverland.

Hoe Toverland het bijna onmogelijke mogelijk maakt.

Maarten Meurs, Directeur ABC Restaurants.

Het verhaal van het ABC Restaurant.

Suzanne van der Pijll, Managing partner Schuttelaar & Partners.

Hoe een gezond horeca-aanbod geld en tevreden klanten oplevert.

Peter Plantenga, Manager ZERO55 Family Entertainment Centers Accres Apeldoorn.

Van basis activiteit naar Family Entertainment concept.

Jac Siebers, Directeur Mind Mistery.

Mind Fuck Thema Park is geen illusie.

Johan Valster, Directeur De Hallen Amsterdam.

Een nieuwe visie op het ontwikkelen van vastgoed.


Nog meer redenen om te komen:

  •  Ruim de kans om te netwerken
  •  Innovatiepitches
  •  Heerlijke lunch
  •  Innovatieplein
  •  Tours (onder meer hoe dag- en verblijfsrecreatie elkaar versterken!)


De bedrijfsgeheimen van FEC Sevenum

De 3e Vakdag 'Het nieuwe dagje uit' wordt dit jaar gehouden bij FEC Sevenum, met het bekende merk MattelPlay! en Bob de Bouwer. Samen met ABC, een van de grootste Restaurant Formules in ons land, een attractie van wereldformaat. Na Liverpool en Dubai is er nu dus ook een MattelPlay! – FEC in Sevenum. Eigenaar Ronald Hoppzak vertelt openhartig over alles wat mis ging en goed ging in de transformatie naar dit succesvolle bedrijf.

Schrijf je in!

Aanmelden als bezoeker kan hier. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om als standhouder aanwezig te zijn. Kom ook en voel dat de markt voor dagattracties echt verandert.

Trefwoorden: vakdagen, dagrecreatie, attracties, fec, family entertainment centers, speelparadijzen
Vacature

||| Blogs |||

13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/05/19
Weer paviljoen Rijksmuseum op Zwarte Cross
Geen nieuws maar wel een mooie cross-over tussen musea en evenementen. Voor het tweede jaar heeft het Rijksmuseum een pop-up paviljoen op de Zwarte Cross.
20/05/19
Songfestival als vliegwiel voor Holland City Strategie
NBTC Holland Marketing sprong vandaag al handig in op de overwinning van Duncan Laurence op het Songfestival. NBTC wil rond het Songfestival de minder bekende plekken van Nederland in de etalage zetten en hoopt dat het evenement als vliegwiel werkt voor de Holland City Strategie.
17/05/19
Exclusief voor leden
Klim naar het licht passeert mijlpaal 10.000 bezoekers na twee weken
DOSS Event Support meldt dat sinds de start op 1 mei al 10.000 kaarten verkocht zijn voor het evenem...
17/05/19
Nederland 9e plaats ICCA lijst congreslanden
Nederland is een plaats gestegen op de jaarlijkse ranglijst van The International Congress...
15/05/19
Camperbeurs in Hardenberg viert 10-jarig bestaan in september
Voor het tiende jaar op rij keert Camperbeurs terug naar Hardenberg als afsluiter van de zomerperiod...
15/05/19
Lancering internationale campagne Holland National Parks
Vandaag start het Nationale Parkenbureau in samenwerking met NBTC Holland Marketing de campagne ...
14/05/19
Exclusief voor leden
Dutch Grand Prix in de kustplaats Zandvoort
Het publieke geheim werd vandaag officieel bekend gemaakt. In 2020 rijdt de autosportklasse Formule ...
10/05/19
Exclusief voor leden
Hippe vloggers in attractieparken trekken jeugd
Vloggers en fandagen van deze vloggers, het wordt een vast gegeven voor attractieparken in Nederlan...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk