Geplaatst op: 20-02-2019
Auteur: Hans van Leeuwen
PleisureWorld NRIT

Nederlandse indoor speeltuinen & trampolineparken laten omzet liggen!

Buitenlandse amusementsparken bieden oplossing

Nederlandse indoor speeltuinen & trampolineparken laten omzet liggen!
Als we de ontwikkelingen van de laatste jaren in ogenschouw nemen, is het aantal indoor speeltuinen, trampolineparken en escape rooms explosief gegroeid. We zien ook steeds meer clusteraccommodaties ontstaan die zich meer en meer profileren als compleet family entertainment center (FEC). Ook hier zien wij allerhande varianten ontstaan. Niet alleen de ontwikkeling van de leisure boulevards in retailgebieden maar ook de verblijfsrecreatie trekt van leer. Daar zien wij door verbreding een enorme toename in vergelijkbare voorzie...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: attractieparken, dagrecreatie, indoor speeltuinen, family entertainment centers, fec, trampolineparken, escape rooms
Vacature

||| Blogs |||

14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
19/08/16
Dierenpark Emmen zet Noord-Nederland op de kaart
Onlangs zijn Ton Vermeulen (NRIT Media) en ondergetekende twee dagen op rondreis geweest door de p...
02/05/16
Mijn speurtocht naar de Magic World of Lights
Toen ik eenmaal omringd door 80.000 ledlampjes binnen stond, was alle leed snel geleden. Maar wat e...
15/12/15
Krijgt Nederland een themapark voor 50-plussers?
Op de Business Leisure Days presenteerde Marie-Lousie Loomans in het Pleisureworld Paviljoen ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/05/19
Exclusief voor leden
Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme de...
20/05/19
Meer kinderen naar de Keukenhof
Keukenhof heeft met 1,5 miljoen bezoekers een succesvol seizoen achter de rug. Ook de waardering was met een 9,0 weer erg hoog.
17/05/19
Exclusief voor leden
Ondanks mooie zomer meer bezoek voor top Europese attractieparken
De twintig grootste Europese attractieparken hebben vorig jaar 66 miljoen bezoekers getrokken, 3,1% meer dan in 2017. De groei werd wat getemperd door de mooie en lange zomer in Europa.
10/05/19
Exclusief voor leden
Hippe vloggers in attractieparken trekken jeugd
Vloggers en fandagen van deze vloggers, het wordt een vast gegeven voor attractieparken in Nederlan...
09/05/19
Exclusief voor leden
Scheepvaartmuseum verandert van koers
Twee nieuwe vaste presentaties. De nieuwe koers van Het Scheepvaartmuseum sluit aan bij de missie van het museum: Water verbindt werelden.
09/05/19
Exclusief voor leden
Eerste Legosteen voor Legoland Discovery Center Scheveningen
Gisteren is de eerste Legosteen gelegd voor het eerste Legoland Discovery Center in Nederland.
07/05/19
5 redenen voor jouw bezoek aan Vakdag Het vakantiepark van de toekomst
Wil je rendement uit je vakantiepark verhogen? Je park in kwaliteit en duurzaamheid verbeteren?
07/05/19
Europa-Park is leukste uitje over de grens
Europa-Park is door de leven van de ANWB uitgeroepen tot Leukste uitje over de grens. Op de tweede plaats eindigde Irrland en Disneyland Parijs. De verkiezing werd voor de negende keer georganiseerd.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk