Geplaatst op: 19-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

Merknaam Carlson Wagonlit Travel vereenvoudigd naar CWT

Merknaam Carlson Wagonlit Travel vereenvoudigd naar CWT

CWT is de nieuwe officiële naam voor Carlson Wagonlit Travel, de wereldwijde zakenreisorganisatie. In het vakgebied werd al vaak de naam CWT gebruikt maar nu is het ook officieel de merknaam. Met de verandering is opnieuw gekeken naar de merkwaarden.


Drie pijlers

De nieuwe naam CWT is een eerbetoon aan het bedrijfserfgoed en verbindt de digitale leiderschapsambities met de drie pijlers van het bedrijf: het vereenvoudigen van zakenreizen, het ontsluiten van nieuwe mogelijkheden en het samenwerken met bedrijven. De nieuwe naam sluit ook aan bij de drievoudige intentie om de onbetwiste wereldleider te zijn op het gebied van digitale zakenreizen, hoteldistributie, vergaderingen en evenementen.


"Deze naamsverandering is de laatste fase van ons digitale ontwikkelingsplan en combineert de kracht van technologie en innovatie met de expertise van onze mensen,” aldus Kurt Ekert, President en CEO van CWT. "Er is een nostalgische link met >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: reizen, zakelijke reiziger, business travel, merk, merknaam, marketing, logo

||| Blogs |||

08/04/19
2019: het jaar voor nationaal toeristisch beleid
2019 wordt hét jaar waarin het Rijk haar rol pakt om te sturen op een gebalanceerde ontwikkeling van het inkomende en binnenlands toerisme in Nederland. Een ontwikkeling waarbij economie, samenleving en leefomgeving met elkaar in samenhang worden bekeken. Een ontwikkeling waarin lasten worden gedeeld en bovenal: kansen worden benut!
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
11/03/19
Groots Denken!
Groots Denken!
11/03/19 · Duurzaam toerisme · Marcel Baltus | Lees meer
Tijdens mijn bezoek aan de ITB Berlijn borrelde een lumineus idee op...
14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/04/19
Exclusief voor leden
Wereldse keuken bij vernieuwde La Place in Duinrell (+video)
In attractiepark Duinrell is afgelopen vrijdag 19 april restaurant La Place heropend. Het vernieuwd...
23/04/19
Miljoenen voor nieuwe recreatie bij UNESCO gebied Schokland
Met de integrale gebiedsontwikkeling wil de gemeente maatregelen nemen ter bescherming, instandhouding en ontwikkeling van het gebied.
23/04/19
Exclusief voor leden
Hoe moet Rotterdam zich toeristisch ontwikkelen?
In mei komen zeven internationale experts en deskundigen op het gebied van reizen, toerisme en stedelijke ontwikkeling naar Rotterdam om de stad te adviseren over de toekomst van toerisme. De stad wil profiteren van toerisme maar niet dezelfde fouten maken als steden die nu door toerisme worden overlopen.
23/04/19
Drukke Paasdagen voor Keukenhof
NBTC Holland Marketing heeft de bewustwordingscampagne: #tulipfriendlyselfie gelanceerd. Dat de Nederlandse bollen populair, zijn bleek deze Paasdagen wel uit een zo drukke Keukenhof dat werd opgeroepen het park een andere keer te bezoeken.
19/04/19
Sustainable Brand Index voor Landal
Landal GreenParks heeft de Sustainable Brand Index van 2019 in de categorie Travel en Leisure gewonnen.
19/04/19
Exclusief voor leden
Ruimte in de lucht voor Lelystad winter 2021 - 2022
Besluit om al vóór 2023 ruimte vrij te maken in het hoger gelegen luchtruim zodat het vliegverkeer van Lelystad daar terecht kan.
19/04/19
Effecten luchtvaart net als in iedere andere sector behandelen
Andere mobiliteitssectoren of bedrijfstakken worden meer dan de luchtvaart afgerekend op hun effect op de leefomgeving.
19/04/19
Exclusief voor leden
Groene brug tussen Euromast en Het Park
Direct grenzend aan Het Park waar de Euromast in staat, komen woningen. De gemeente wil dit compense...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk