Geplaatst op: 12-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

VakantieXperts lokt singles op Valentijnsdag naar reisbureau

VakantieXperts lokt singles op Valentijnsdag naar reisbureau
Foto: VakantieXperts

Alle single ladies & men opgelet: heb je nog geen date voor Valentijnsdag, loop dan op de Dag van de Liefde binnen bij VakantieXperts, meldt de keten van reisbureaus. Alle 225 reisbureaus zetten donderdag hun deuren open voor een afspraak met een van de persoonlijke reisadviseurs. Of het nu een speeddate of een uitgebreide ontmoeting wordt, één ding staat vast: je gaat vol reisinspiratie weer naar buiten. Alle Valentijnbezoekers ontvangen een presentje en maken bovendien kans op een weekend Parijs voor twee personen, met een reischeque ter waarde van € 500,-.


Reisinspiratie bij kaarslicht

Op 14 februari 2019 zijn de reisbureaus van VakantieXperts gehuld in romantische sferen. Bij kaarslicht delen de Persoonlijke Reisadviseurs een wereld aan expertise en persoonlijke reiservaringen met de bezoeker. Of deze nu op zoek is naar een avontuurlijke autorondreis naar de Azoren, een culinaire trip naar Schotland of een actieve wintersportvakantie in Finland, de Reisexperts leggen hun passie en kennis in het samenstellen van een reis op maat die alle verwachtingen overtreft. En met 225 reisbureaus verspreid door heel Nederland, hoeven reislustige Valentijns niet ver te reizen om nieuwe bestemmingen te ontdekken.


Win een reis naar de stad van de liefde

Iedereen die deelneemt aan de speciale Valentijnsactie in de VX-reisbureaus maakt kans op een reis naar de ultieme stad van de liefde, Parijs. De winnaar van de reischeque ter waarde van € 500,- wordt op 15 februari via de Facebookpagina van de reisorganisatie bekendgemaakt.

Trefwoorden: reisbureau, sales, actie, reizen
Vacature


||| Blogs |||

11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/06/19
Nieuwe directeur-bestuurder MarketingOost is benoemd
Evelyn Borgsteijn (1967) is per 1 september benoemd tot directeur-bestuurder van Stichting Marketing...
28/05/19
Saldo VVV cadeaukaart checken in open app
Het saldo van de VVV cadeaukaarten is vanaf vandaag makkelijker op te vragen. VVV Nederland gaat als eerste gebruik maken van de Dappre app waar gebruikers alle klant- en cadeaukaarten aan kunnen toevoegen.
24/05/19
Exclusief voor leden
Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme de...
24/05/19
Exclusief voor leden
Fietskoeriers veranderen hun businessmodel
Fietskoeriers zoeken ook de platformstrategie op en bieden een breed dienstenpakket.
16/05/19
Exclusief voor leden
Holidayguru verhuist van Dortmund naar Utrecht
Utrecht wordt de nieuwe thuisbasis van Holidayguru Nederland, een merk van het Duitse bedrijf UNIQ...
16/05/19
Exclusief voor leden
David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel ...
15/05/19
Lancering internationale campagne Holland National Parks
Vandaag start het Nationale Parkenbureau in samenwerking met NBTC Holland Marketing de campagne ...
09/05/19
Exclusief voor leden
Design website Hiswa te water met meer beeld
Een verandering in strategie zit hierachter.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk