Geplaatst op: 08-02-2019
Auteur: Lobke Elbers
Breda University of Applied Sciences

Doet u mee met het Next Tourism Generation project?

Doet u mee met het Next Tourism Generation project?

De Next Tourism Generation (NTG) Alliance is een Europees project dat zich richt op het verbeteren van de connectie tussen toeristisch onderwijs en de reiswereld. NTG Alliance ontwikkelde recent de NTG Skills survey. De enquête focust zich specifiek op de (gewenste) aanwezigheid en het niveau van skills op het gebied van digital, social en green binnen Nederlandse en Europese toeristische bedrijven, nu en in de toekomst. Doet u net als meer dan 1.000 andere stakeholders mee?


Vanuit Nederland is Breda University of Applied Sciences trotse onderwijspartner in dit grootschalige project, met als ambitie de gewenste skills voor 2030 te definieren met thoughtleaders en organisaties uit de Nederlandse reisindustrie.


Naar welke vaardigheden zoekt u bij het aannemen van nieuwe medewerkers en jonge professionals? En bent u ook benieuwd hoe uw organisatie ‘scoort’ op de aanwezigheid van deze skills ten opzichte van andere reisbedrijven? Dan hopen we dat u heel even tijd wilt nemen om de enquête in te vullen.


U helpt hiermee inzicht te krijgen in:

  1. de huidige status van de skills;
  2. de verwachtingen voor de toekomst van deze skills in 2030, en
  3. of er wellicht extra trainingen, producten, tools nodig zijn waar op EU level aan gewerkt kan worden
En daar profiteert uw organisatie natuurlijk weer van!

De resultaten worden anoniem verwerkt, maar de inzichten vanuit de vijf toeristische subsectoren accommodaties, attracties, travel agents & touroperators, F&B en destinatie management. Klik hier om de enquête in te vullen. U heeft nog tot en met 18 februari 2019 de tijd. Meer informatie over de NTG Alliance en de NTG Skills Survey is te vinden op https://nexttourismgeneration.eu/ntg-skills-survey/.


De inzichten vanuit de Europese survey worden gedeeld en de nog te ontwikkelen digitale skills hub zal op basis van de verkregen data samen met relevante partners digital, social & green skills trainingen tools en producten ontwikkelen en openlijk beschikbaar stellen voor iedere reisorganisatie en iedere reisprofessional. U kunt na afloop van de survey aangeven dat u hierover op de hoogte gehouden wil worden.

Topics:Onderzoek
Trefwoorden: onderzoek, onderwijs, arbeidsmarkt, toerisme
    

||| Blogs |||

30/11/17
Customer Journey “Teaching 3 weeks on Leisure & Events Management and Tourism in Shanghai”
De pre-exposure fase Een uitnodiging om les te gaan geven als visiting professors bij Shanghai N...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...
23/11/15
Joie de vivre
Joie de vivre
23/11/15 · Onderzoek · Nienke van Boom | Lees meer
Vrijetijd - of ‘leisure’ - wordt vaak geassocieerd met plat vermaak, hedonistisch consumentisme...
16/09/15
Productiviteitsdenken kan te ver gaan
In de afgelopen zomer was ik uitgenodigd voor het bezoeken van een toneelvorstelling op een...
26/05/15
DISCUSS! Visitor pressure in cities only a problem when tourism is not economically important
The Centre of Expertise of Leisure, Tourism Hospitality is doing research on the increasing strain t...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/07/19
Exclusief voor leden
Jongeren minder, ouderen juist gelukkiger
Hoe hebben geluk en tevredenheid van de Nederlandse bevolking zich tussen 1997 en 2018 ontwikkeld?
17/07/19
Munckhof behaalt trede 3 op Prestatieladder Socialer Ondernemen
Munckhof heeft Trede 3 behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Uit de onafhankelijk...
17/07/19
8,5 procent internetgebruikers geraakt door fraude
In 2018 gaf 8,5 procent van de internetgebruikers van 12 jaar of ouder aan in de afgelopen twaalf m...
10/07/19
Exclusief voor leden
Consumptie Nederlanders blijft sterk achter
De consumptie van Nederlanders blijft al jaren achter bij die van inwoners van ons omringende landen. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat steeds meer Nederlandse toeristische bedrijven zich op het buitenland richten.
09/07/19
Bijna 30 procent caravans heeft versleten banden
Uit een steekproef van BOVAG blijkt dat bijna 30 procent van de caravans en de helft van de vouwwage...
08/07/19
Exclusief voor leden
Vierdaagse wordt lab invloed van de leefomgeving
De Vierdaagse is een unieke gelegenheid om onderzoek te doen naar bewegen en gezonde leefstijl. In...
24/06/19
Exclusief voor leden
Hoe staat Nederland er economisch voor?
Hoe presteert de Nederlandse economie, wat zijn de vooruitzichten van consumenten en wat hebben ze uitgegeven? Het CBS komt vandaag met cijfers over het eerste kwartaal en diverse metingen in het voorjaar.
21/06/19
Helft Nederlanders bereid meer te betalen voor ‘duurzamer ticket’
Bijna 50 procent van de Nederlanders is bereid om extra geld te betalen voor een vlucht om het negat...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk