Geplaatst op: 08-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

Hoe maak je een succesvolle attractie?

Hoe maak je een succesvolle attractie?
FEC Sevenum. Foto: NRIT media.
Minstens 12 ondernemers, eigenaar van Mattel Play! Sevenum, Ronald Hoppzak en Tessa Maessen van attractiepark Toverland kunnen die grote vraag beantwoorden. Zij doen dat tijdens Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit op dinsdag 26 maart in Sevenum. Kom ook en schrijf je nu in.

14 goede redenen + meer …

Je hebt nu al 14 goede redenen om naar Sevenum te komen. Heb je nog meer overtuiging nodig? De opmars van unieke dagattracties en family entertainment centers is nu namelijk een feit! Heb je al gehoord van de Avonturenboerderij, Mind Mystery of DX Adventure? Tijdens de derde editie van de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’ komen inspirerende sprekers aan het woord met hun verhaal en presenteren zij onder andere nieuwe ontwikkelingen waar wij de komende tijd mee te maken zullen krijgen binnen deze sector.

Nog meer redenen om te komen:

  • Ruim de kans om te netwerken
  • Innovatiepitches
  • Heerlijke lunch
  • Innovatieplein
  • Tours (onder meer hoe dag- en verblijfsrecreatie elkaar versterken)

De bedrijfsgeheimen van FEC Sevenum

De 3e Vakdag 'Het Nieuwe Dagje Uit' wordt dit jaar gehouden bij FEC Sevenum, met het bekende merk MattelPlay! en Bob de Bouwer. Samen met ABC, een van de grootste Restaurant Formules in ons land, een attractie van wereldformaat. Na Londen en Dubai is er nu dus ook een MattelPlay! – FEC in Sevenum.Eigenaar Ronald Hoppzak vertelt openhartig over alles wat mis ging en goed ging in de transformatie naar dit bedrijf.

Schrijf je in!

Aanmelden als bezoeker kan hier. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om als standhouder aanwezig te zijn. Kom ook en voel dat de markt voor dagattracties echt verandert.
Link: www.hetnieuwedagjeuit.nl
Trefwoorden: vakdag, attractie, marketing, ontwikkeling, merk, financiering, innovatie

CELTH
 





||| Nieuws |||

20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
31/01/24
Exclusief voor leden
Boekingen mei- en zomervakantie +30% bij Sunweb
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...