Geplaatst op: 08-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

Hoe maak je een succesvolle attractie?

Hoe maak je een succesvolle attractie?
FEC Sevenum. Foto: NRIT media.
Minstens 12 ondernemers, eigenaar van Mattel Play! Sevenum, Ronald Hoppzak en Tessa Maessen van attractiepark Toverland kunnen die grote vraag beantwoorden. Zij doen dat tijdens Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit op dinsdag 26 maart in Sevenum. Kom ook en schrijf je nu in.

14 goede redenen + meer …

Je hebt nu al 14 goede redenen om naar Sevenum te komen. Heb je nog meer overtuiging nodig? De opmars van unieke dagattracties en family entertainment centers is nu namelijk een feit! Heb je al gehoord van de Avonturenboerderij, Mind Mystery of DX Adventure? Tijdens de derde editie van de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’ komen inspirerende sprekers aan het woord met hun verhaal en presenteren zij onder andere nieuwe ontwikkelingen waar wij de komende tijd mee te maken zullen krijgen binnen deze sector.

Nog meer redenen om te komen:

  • Ruim de kans om te netwerken
  • Innovatiepitches
  • Heerlijke lunch
  • Innovatieplein
  • Tours (onder meer hoe dag- en verblijfsrecreatie elkaar versterken)

De bedrijfsgeheimen van FEC Sevenum

De 3e Vakdag 'Het Nieuwe Dagje Uit' wordt dit jaar gehouden bij FEC Sevenum, met het bekende merk MattelPlay! en Bob de Bouwer. Samen met ABC, een van de grootste Restaurant Formules in ons land, een attractie van wereldformaat. Na Londen en Dubai is er nu dus ook een MattelPlay! – FEC in Sevenum.Eigenaar Ronald Hoppzak vertelt openhartig over alles wat mis ging en goed ging in de transformatie naar dit bedrijf.

Schrijf je in!

Aanmelden als bezoeker kan hier. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om als standhouder aanwezig te zijn. Kom ook en voel dat de markt voor dagattracties echt verandert.
Link: www.hetnieuwedagjeuit.nl
Trefwoorden: vakdag, attractie, marketing, ontwikkeling, merk, financiering, innovatie
Vacature


||| Blogs |||

11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/06/19
Nieuwe directeur-bestuurder MarketingOost is benoemd
Evelyn Borgsteijn (1967) is per 1 september benoemd tot directeur-bestuurder van Stichting Marketing...
28/05/19
Saldo VVV cadeaukaart checken in open app
Het saldo van de VVV cadeaukaarten is vanaf vandaag makkelijker op te vragen. VVV Nederland gaat als eerste gebruik maken van de Dappre app waar gebruikers alle klant- en cadeaukaarten aan kunnen toevoegen.
24/05/19
Exclusief voor leden
Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme de...
24/05/19
Exclusief voor leden
Fietskoeriers veranderen hun businessmodel
Fietskoeriers zoeken ook de platformstrategie op en bieden een breed dienstenpakket.
16/05/19
Exclusief voor leden
Holidayguru verhuist van Dortmund naar Utrecht
Utrecht wordt de nieuwe thuisbasis van Holidayguru Nederland, een merk van het Duitse bedrijf UNIQ...
16/05/19
Exclusief voor leden
David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel ...
15/05/19
Lancering internationale campagne Holland National Parks
Vandaag start het Nationale Parkenbureau in samenwerking met NBTC Holland Marketing de campagne ...
09/05/19
Exclusief voor leden
Design website Hiswa te water met meer beeld
Een verandering in strategie zit hierachter.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk