Geplaatst op: 08-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

Hoe maak je een succesvolle attractie?

Hoe maak je een succesvolle attractie?
FEC Sevenum. Foto: NRIT media.
Minstens 12 ondernemers, eigenaar van Mattel Play! Sevenum, Ronald Hoppzak en Tessa Maessen van attractiepark Toverland kunnen die grote vraag beantwoorden. Zij doen dat tijdens Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit op dinsdag 26 maart in Sevenum. Kom ook en schrijf je nu in.

14 goede redenen + meer …

Je hebt nu al 14 goede redenen om naar Sevenum te komen. Heb je nog meer overtuiging nodig? De opmars van unieke dagattracties en family entertainment centers is nu namelijk een feit! Heb je al gehoord van de Avonturenboerderij, Mind Mystery of DX Adventure? Tijdens de derde editie van de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’ komen inspirerende sprekers aan het woord met hun verhaal en presenteren zij onder andere nieuwe ontwikkelingen waar wij de komende tijd mee te maken zullen krijgen binnen deze sector.

Nog meer redenen om te komen:

  • Ruim de kans om te netwerken
  • Innovatiepitches
  • Heerlijke lunch
  • Innovatieplein
  • Tours (onder meer hoe dag- en verblijfsrecreatie elkaar versterken)

De bedrijfsgeheimen van FEC Sevenum

De 3e Vakdag 'Het Nieuwe Dagje Uit' wordt dit jaar gehouden bij FEC Sevenum, met het bekende merk MattelPlay! en Bob de Bouwer. Samen met ABC, een van de grootste Restaurant Formules in ons land, een attractie van wereldformaat. Na Londen en Dubai is er nu dus ook een MattelPlay! – FEC in Sevenum.Eigenaar Ronald Hoppzak vertelt openhartig over alles wat mis ging en goed ging in de transformatie naar dit bedrijf.

Schrijf je in!

Aanmelden als bezoeker kan hier. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om als standhouder aanwezig te zijn. Kom ook en voel dat de markt voor dagattracties echt verandert.
Link: www.hetnieuwedagjeuit.nl
Trefwoorden: vakdag, attractie, marketing, ontwikkeling, merk, financiering, innovatie
Vacature

||| Blogs |||

08/04/19
2019: het jaar voor nationaal toeristisch beleid
2019 wordt hét jaar waarin het Rijk haar rol pakt om te sturen op een gebalanceerde ontwikkeling van het inkomende en binnenlands toerisme in Nederland. Een ontwikkeling waarbij economie, samenleving en leefomgeving met elkaar in samenhang worden bekeken. Een ontwikkeling waarin lasten worden gedeeld en bovenal: kansen worden benut!
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
11/03/19
Groots Denken!
Groots Denken!
11/03/19 · Duurzaam toerisme · Marcel Baltus | Lees meer
Tijdens mijn bezoek aan de ITB Berlijn borrelde een lumineus idee op...
14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/05/19
Exclusief voor leden
Uniek: Productie duurzame kerosine op luchthaven Rotterdam The Hague Airport
Het grootste project is de ambitie om synthetische duurzame kerosine te produceren op de luchthaven.
24/05/19
Exclusief voor leden
Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme de...
24/05/19
Bauhausfest is slotweekend Boijmans voor de renovatie
Het is de allerlaatste kans om het museum in Rotterdam te bezoeken voor de renovatie van het museumg...
24/05/19
Kunst en zonnepark gecombineerd
Op vrijdagochtend 24 mei 2019 presenteren Rotterdam, Sunny Site Up, Greenchoice en Texel4Trading de ...
24/05/19
Oneerlijke concurrentie gemeente sluit trailerhelling
Een geval van oneerlijke concurrentie in de haven van Harlingen kan van invloed zijn op meer locaties.
24/05/19
Beste camperlocatie van 2019 ligt in Overijssel
Camperaars kiezen Skop’nboer Erve Benneker in Overijssel tot Camperlocatie van het jaar 2019.
24/05/19
Exclusief voor leden
Fietskoeriers veranderen hun businessmodel
Fietskoeriers zoeken ook de platformstrategie op en bieden een breed dienstenpakket.
23/05/19
Natuurmonumenten en Landal GreenParks intensiveren samenwerking
Landal GreenParks en Natuurmonumenten verdiepen en versterken hun succesvolle samenwerking rond het kinderprogramma OERRR en wilde bloemen.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk