Geplaatst op: 05-02-2019
Auteur: Marc Gerlings

Maastunnel wordt tijdelijk Tunnel of Love (+ video voorbereiding)

Maastunnel wordt tijdelijk Tunnel of Love (+ video voorbereiding)

Wie nog niet van de Rotterdamse Maastunnel hield, moet in de week van 8 tot en met 15 februari 2019 goed z’n best doen om dat vol te houden. Tijdens de Rotterdam Art Week wordt het voetgangersgedeelte van de Maastunnel door studio VOLLAERSZWART omgetoverd tot de Tunnel of Love. Het duo werkte eerder onder andere mee aan het themajaar over De Stijl.

Het is een liefdesverklaring van het kunstenaarsduo aan alle Rotterdammers en een verjaardagscadeau voor de Maastunnel. De voetgangerstunnel wordt getransformeerd in een suikerzoete fantasiewereld die passanten besmet met het love-virus. Door blacklight aangelicht, vormen 35.000 fluorescerende hartvormige stickers een oogverblindend visueel spektakel in de 580 meter lange tunnel. 

Kunstenaar Madje Vollaers: ‘Wie door de tunnel loopt, >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: citydressing, city marketing, kunst, themajaar, Rotterdam
Vacature

||| Blogs |||

13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
30/06/15
De Tour de France winnen we niet
Het lijkt wel of we niet erg goed zijn in leren en onthouden. Fouten maken we met regelmaat en hela...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

25/06/19
Attractiepark Toverland geeft abonnementen voor 18 jaar weg: stemronde van start
Toverland vierde onlangs haar 18e verjaardag en riep iedereen ter ere hiervan op om hun meest m...
25/06/19
Rijksmuseum van Oudheden zoekt Kunstdetectives
Altijd al een echte detective willen zijn? Met de gratis Kunstdetective-speurroute kan dat deze zome...
20/06/19
Libéma organiseert fietsdriedaagse voor goede doelen
‘The Dutch 750’ - een nieuw, driedaags charity wielerevent - is een initiatief van Libéma...
07/06/19
Exclusief voor leden
Leisurering roze voor 50 jaar Pinkpop
Bij gelegenheid van de 50e editie van Pinkpop kleurt een deel van de Buitenring van Parkstad in Lim...
28/05/19
Toevoeging aan Recreatie Vakbeurs: Entertainment Experience Center
Beursorganisator Easyfairs lanceert in samenwerking met bureau Kwan Leisure een nieuw initiatief op ...
28/05/19
Themajaar provincie Utrecht 2019 : Koude Oorlog
bezoekers kunnen dit jaar kennis maken met onzichtbare schuilplaatsen, spannende verhalen en ander cultureel erfgoed uit de periode 1945 – 1991.
27/05/19
Kindertentoonstelling Hallo Rembrandt!
Spelenderwijs Rembrandt leren kennen: dat is de insteek van de doe-tentoonstelling Hallo Rembra...
21/05/19
Weer paviljoen Rijksmuseum op Zwarte Cross
Geen nieuws maar wel een mooie cross-over tussen musea en evenementen. Voor het tweede jaar heeft het Rijksmuseum een pop-up paviljoen op de Zwarte Cross.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk