Geplaatst op: 29-01-2019
Auteur: Marc Gerlings

Sanoma en TUI werken samen in jubileumactie Libelle

Sanoma en TUI werken samen in jubileumactie Libelle

Samen met TUI laat Libelle maar liefst 10 dromen uitkomen omdat het blad Libelle 85 jaar bestaat. Want wat is er nu mooier om het leven te vieren op een droombestemming naar keuze?


Stel... je mag dé ultieme droombestemming kiezen, waar zou je dan naartoe willen en waarom? Wil je bijvoorbeeld terug naar de plek waar het allemaal begon met je vakantieliefde? Kun je niet wachten om de kinderen van je geëmigreerde zus of zoon eindelijk in je armen te sluiten? Heb je altijd al eens het noorderlicht willen zien of Orang-Oetans in Indonesië willen spotten? Of die droombestemming nu ver weg is of dichtbij: dit is dé kans om bijzondere herinneringen te maken, met Libelle en TUI.


Deelnemer stuurt video in

Voor vertrek wil Sanoma graag meer over je weten. Vertel in een video kort (maximaal 2 minuten) wat jouw droombestemming is en waarom. Uiteindelijk worden 10 reizen vergeven.

Trefwoorden: reizen, marketing
    

||| Blogs |||

11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

17/07/19
Exclusief voor leden
Zo zet je wijnbeleving op
De cruisemaatschappijen halen graag bijzondere belevingen aan boord. Dat helpt bij de verkoop van d...
17/07/19
Exclusief voor leden
Taj Mahal bekendste wereldwonder
Hoe bekend zijn de zeven wereldwonderen? Een platform zocht het uit door op social media te analyser...
16/07/19
Publiek maakt Rembrandt kunst
Gister, op de geboortedag van Rembrandt, openden 693 kunstenaars hun eigen tentoonstelling in het R...
15/07/19
ACM vraagt bijdrage experts in voorkomen online misleiding
Draag dan bij aan de uitwerking van professionele standaarden voor online gedragsbeïnvloeding.
15/07/19
Exclusief voor leden
Goed toeristisch jaar voor Overijssel
Het gaat goed met het toerisme in Overijssel. MarketingOost meet een explosieve groei van het binnenlands en inkomend toerisme.
12/07/19
Populairste destinaties zomer 2019 gemeten in verkoop vliegtickets
Voor het tweede jaar op rij zijn Barcelona (Europa) en Bangkok (wereldwijd) de populairste vakantie...
08/07/19
Met vakantieabonnement naar pretpark
Voor wie de zomer(vakantie) in eigen land viert heeft Amusementspark Tivoli een voordelig Vakantiea...
03/07/19
Exclusief voor leden
Verkoop treinkaartjes boost door folderactie maar klanttevredenheid daalt
Aanbiedingen van goedkope losse treinkaartjes via bijvoorbeeld Kruidvat of Etos hebben een positief...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk