Geplaatst op: 29-01-2019
Auteur: Marc Gerlings

Sanoma en TUI werken samen in jubileumactie Libelle

Sanoma en TUI werken samen in jubileumactie Libelle

Samen met TUI laat Libelle maar liefst 10 dromen uitkomen omdat het blad Libelle 85 jaar bestaat. Want wat is er nu mooier om het leven te vieren op een droombestemming naar keuze?


Stel... je mag dé ultieme droombestemming kiezen, waar zou je dan naartoe willen en waarom? Wil je bijvoorbeeld terug naar de plek waar het allemaal begon met je vakantieliefde? Kun je niet wachten om de kinderen van je geëmigreerde zus of zoon eindelijk in je armen te sluiten? Heb je altijd al eens het noorderlicht willen zien of Orang-Oetans in Indonesië willen spotten? Of die droombestemming nu ver weg is of dichtbij: dit is dé kans om bijzondere herinneringen te maken, met Libelle en TUI.


Deelnemer stuurt video in

Voor vertrek wil Sanoma graag meer over je weten. Vertel in een video kort (maximaal 2 minuten) wat jouw droombestemming is en waarom. Uiteindelijk worden 10 reizen vergeven.

Trefwoorden: reizen, marketing

||| Blogs |||

14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...








||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/02/19
Exclusief voor leden
Dunkin’ Donuts ook in Nederland verder onder naam Dunkin’
De koffie- en donutgigant verandert haar naam naar Dunkin’. Visueel verandert weinig, het vertrouwde ronde lettertype blijft.
19/02/19
Exclusief voor leden
Merknaam Carlson Wagonlit Travel vereenvoudigd naar CWT
In het vakgebied werd al vaak de naam CWT gebruikt maar nu is het ook officieel de merknaam.
15/02/19
Campagne Gelderse Streken bereikt veel Nederlanders
De campagne Gelderse Streken van de Gelderse toerismebureaus wordt door 38 procent van de Nederlanders herkend. Van de doelgroep overweegt 73 procent één van de Gelderse streken te bezoeken.
14/02/19
Exclusief voor leden
Naamsverandering GoEuro naar Omio
GoEuro, het Duitse boekingsplatform voor treinen, bussen en vluchten in Europa, heeft een nieuwe naa...
12/02/19
VakantieXperts lokt singles op Valentijnsdag naar reisbureau
Alle single ladies & men opgelet: heb je nog geen date voor Valentijnsdag, loop dan op de Dag v...
12/02/19
Exclusief voor leden
Boeing 747 van Corendon wordt een 5D experience
Het vliegtuig later dit jaar omgebouwd tot een 5D-experience over de 747 en de geschiedenis van de luchtvaart.
08/02/19
Hoe maak je een succesvolle attractie?
Minstens 12 ondernemers, eigenaar van Mattel Play! Sevenum, Ronald Hoppzak en Tessa Maessen van attractiepark Toverland kunnen die grote vraag beantwoorden.
06/02/19
Nominaties Nationale Evenementenprijzen 2019
De nominaties voor de Nationale Evenementenprijzen zijn bekend. In de categorie ‘Evenementenstad van het jaar’ (gemeenten boven de 100.000 inwoners) zijn Nijmegen, Dordrecht en Den Haag genomineerd.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk