Geplaatst op: 28-01-2019
Auteur: Marc Gerlings

easyJet blij met award zakelijke luchtvaart

easyJet blij met award zakelijke luchtvaart
Foto: easyJet.

Lowcost airline easyJet heeft de prijzen Business Airline of the Yearen en best short haul airline gewonnen bij de Business Travel Awards. easyJet is vooral trots op de winst als beste zakelijke luchtvaartmaatschappij. De jury van de Business Travel Awards bestaat uit een onafhankelijk panel van leiders uit de reisbranche.


easyJet vervoert jaarlijks 90 miljoen passagiers en vergroot al jaren geleidelijk het aantal zakenreizigers dat met de maatschappij vliegt. Op Schiphol is circa een derde van de easyJet-passagiers zakenreiziger.


Naast het bestaande sterke easyJet-netwerk op hoofdluchthavens en de goede punctualiteit gaat easyJet zich op drie punten richten om het nog makkelijker voor zakenreizigers te maken om met easyJet te vliegen: Ten eerste, het ontwikkelen van een online omgeving waar MKB-bedrijven gemakkelijk kunnen boeken en factureren. Ten tweede worden producten nog meer op maat gemaakt voor bedrijven via nieuwe zakentarieven en bundels. Ten derde worden bepaalde frequenties en routes verder geoptimaliseerd voor zakenreizigers.


Zakelijk reisverkeer verder ontwikkelen

Hoofd Business development van easyJet, Andrea Caulfield-Smith, nam de prijs in ontvangst en zei in een reactie: "We zijn blij dat we de prijzen voor Business Airline of the Year en best short haul airline hebben gewonnen, vooral omdat de kwaliteit van ons product voor zakenreizigers door onze collega’s uit de reisbranche extra onderstreept wordt. We blijven onze aantrekkingskracht op de zakenreissector verder uitbouwen. Stoelreserveringen, goede punctualiteit, scherpe en flexibele tarieven, Fast Track Security en vriendelijke service hebben allemaal bijgedragen aan het aantrekken en het telkens terugkomen van zakenreizigers.”


Trefwoorden: vliegen, zakelijk reizen, zakenreiziger
    

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
18/06/19
Van Industrieel Erfgoed en Ultra moderne Ski Centrum
Van Industrieel Erfgoed en Ultra moderne Ski Centrum
18/06/19 · Attractieparken · Dagrecreatie · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag deel 3 van mijn vijfdaags avontuur bij onze Oosterburen. We gaan op bezoek bij het Bernepark waar het bezoekerscentrum in een oude waterzuivering is gebouwd. Je kunt er zelfs slapen in rioolbuizen. Ook bezoeken we Ski Resort Alpenpark- Neuss en slapen daar in Hotel Fire & ICE.
28/05/19
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
Op de Duitse Tour langs toeristische Hot Spots
28/05/19 · Attractieparken · Dagrecreatie · Horeca · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Vandaag start ik met een vijfdaags avontuur voor de ultieme short stay-bestemming bij onze Oosterburen in Noordrijn-Westfalen, een economisch zeer sterke regio met veel inwoners en unieke toeristische hot spots!
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
25/09/18
En Footzy is (W)elke Plek
En Footzy is (W)elke Plek
25/09/18 · Dagrecreatie · Verblijfsrecreatie · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Het aantal kwalificaties in bijna 40 jaar noeste arbeid dat mij is opgespeld groeit nog steeds met...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/09/19
Mini-campingsamenwerking Mijn Lievelingsplek wint innovatieprijs
Mijn Lievelingsplek, een samenwerkingsverband van 17 minicampings in Zeeland, heeft de PROFIT-innovatieprijs gewonnen.
18/09/19
Campingeigenaar moet ontruimingskosten betalen
Een campingeigenaar in Leersum moet de ontruimingskosten die de gemeente maakte, betalen. Dat blijkt uit een uitspraak van de bestuursrechter in een zaak tussen de gemeente Utrechtse Heuvelrug en de camping.
17/09/19
Droomparken en Ticketsplus lanceren Droomuitjes.nl
In samenwerking met Ticketsplus lanceert Droomparken een nieuwe website genaamd: www.droomuitjes.nl. Via deze portaal biedt zij haar gasten ontdekmomenten rondom de veertien Droomparken verspreid over Nederland.
17/09/19
Eerste marketingvakdag voor Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie
Op donderdag 3 oktober organiseert PleisureWorld NRIT de eerste marketingvakdag voor de Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie: Marketing D-Day.
16/09/19
Het maken van keuzes helpt in winst uit marketing
Afgelopen week werd marketeer Mariska Snoek van Vakantiepark Het Stoetenslagh toegevoegd aan de spre...
16/09/19
Keep it Clean day op Camping de Lakens
Zaterdag 21 september staat Camping de Lakens in Bloemendaal geheel in het teken van de nationale ‘Keep it Clean Day’. Dit landelijke initiatief daagt alle Nederlanders uit om een dag lang al het zwerfaval op te ruimen dat ze tegenkomen.
12/09/19
Marketing D-Day: van een zoeker naar een boeker
Donderdag 3 oktober vindt in de inspirerende omgeving van Emesa (Amsterdam) de vakdag Marketing D-Da...
12/09/19
Toeristen besteden 1,7 miljard euro in Drenthe
In de Drentse vrijetijdseconomie werd het afgelopen jaar 1,7 miljard euro uitgegeven Dat maakte Marketing Drenthe bekend op een werkbezoek van Provinciale Statenleden afgelopen.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk