Geplaatst op: 23-01-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

NBTC Holland Marketing kiest voor andere focus en past organisatie aan

NBTC Holland Marketing kiest voor andere focus en past organisatie aan
NBTC Holland Marketing past de organisatie aan om haar nieuwe ambitie beter in te kunnen vullen. De organisatie kantelt van het aantrekken van zoveel mogelijk toeristen naar het managen van het groeiend aantal toeristen. Dat betekent ook aandacht voor aanbodinnovatie waarvoor een directeur wordt aangetrokken. De nieuwe directeur marketing gaat zich richten op waardegroei en spreiding.Invulling geven aan Perspectief 2030  NBTC Holland Marketing geeft daarmee een verdere invulling aan haar nieuwe visie op de bestemming Ne...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: marketing, beleid, nbtc

||| Blogs |||

08/04/19
2019: het jaar voor nationaal toeristisch beleid
2019 wordt hét jaar waarin het Rijk haar rol pakt om te sturen op een gebalanceerde ontwikkeling van het inkomende en binnenlands toerisme in Nederland. Een ontwikkeling waarbij economie, samenleving en leefomgeving met elkaar in samenhang worden bekeken. Een ontwikkeling waarin lasten worden gedeeld en bovenal: kansen worden benut!
14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
28/01/19
Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
Het was weer lachen in het vuistje in het najaar met pijn in de portemonnee! Wie op Black Friday no...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
27/12/17
Wake-up call: maak cultuurhistorische binnensteden beleefbaar
De tijd van achteroverleunen is voorbij voor steden met een historisch stadshart. Ook zij moete...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/04/19
Miljoenen voor nieuwe recreatie bij UNESCO gebied Schokland
Met de integrale gebiedsontwikkeling wil de gemeente maatregelen nemen ter bescherming, instandhouding en ontwikkeling van het gebied.
23/04/19
Exclusief voor leden
Hoe moet Rotterdam zich toeristisch ontwikkelen?
In mei komen zeven internationale experts en deskundigen op het gebied van reizen, toerisme en stedelijke ontwikkeling naar Rotterdam om de stad te adviseren over de toekomst van toerisme. De stad wil profiteren van toerisme maar niet dezelfde fouten maken als steden die nu door toerisme worden overlopen.
15/04/19
Provinciale domeinen worden nog toegankelijker
Alle groen- en recreatiedomeinen van de provincie Antwerpen aanvaarden binnenkort de European Disabi...
15/04/19
CAO onderhandelingen gemeenten lopen stuk
Na lang onderhandelen, is het overleg voor een nieuwe cao voor ruim 160.000 gemeenteambtenaren vastgelopen.
15/04/19
Rutte redt de bij
Bijen houden vakgenoten in de recreatiesector tot op het hoogste niveau bezig. Minister-preside...
10/04/19
ACM vindt klachten Ryanair tegen tarieven Eindhoven Airport ongegrond
De ACM heeft op basis van de klachten van Ryanair geen overtreding van de regels gevonden door Eindhoven Airport.
08/04/19
Schouten kiest voor gezin
Gedeputeerde voor onder meer toerisme en recreatie in de provincie Gelderland, Bea Schouten stelt zi...
05/04/19
Exclusief voor leden
Marathon Rotterdam beleeft eerste stap naar circulair evenement
De gemeente voegt meteen de daad bij het woord en zet de eerste stap om van dit grootse evenement een circulair evenement te maken. Van zooi naar mooi.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk