Geplaatst op: 23-01-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

NBTC Holland Marketing kiest voor andere focus en past organisatie aan

NBTC Holland Marketing kiest voor andere focus en past organisatie aan
NBTC Holland Marketing past de organisatie aan om haar nieuwe ambitie beter in te kunnen vullen. De organisatie kantelt van het aantrekken van zoveel mogelijk toeristen naar het managen van het groeiend aantal toeristen. Dat betekent ook aandacht voor aanbodinnovatie waarvoor een directeur wordt aangetrokken. De nieuwe directeur marketing gaat zich richten op waardegroei en spreiding.Invulling geven aan Perspectief 2030  NBTC Holland Marketing geeft daarmee een verdere invulling aan haar nieuwe visie op de bestemming Ne...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: marketing, beleid, nbtc

||| Blogs |||

18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...










||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/03/19
Exclusief voor leden
Kathedrale basiliek Sint Bavo bouwt tijdelijke loopbrug
De voltooiing van de restauratie van de Kathedrale Basiliek Sint Bavo in Haarlem wordt van 1 mei tot...
21/03/19
Drentse ambassade voor toerisme in JiaXing
In de Chinese stad JiaXing wordt op 27 maart 2019 officieel de “Drentse ambassade voor toerisme” geopend.
18/03/19
Exclusief voor leden
Nationale Week zonder Vlees pakt breed de aandacht
De actieweek verdubbelt bijna de impact ten opzichte van vorig jaar.
12/03/19
Exclusief voor leden
Verandering positionering van Fletcher?
Vier City Resort Hotels in de steden Helmond, Leiden, Sittard en Oss gaan over naar Fletcher.
11/03/19
Inspiratiepunt VVV Goeree-Overflakkee zal veel VVV's inspireren
VVV Goeree-Overflakkee heeft in Ouddorp een voor ons land spectaculair inspiratiepunt geopend. Het oude VVV-kantoor in het historische Blaeuwe Huus is voor 435 duizend euro opgeknapt en herinnert in niets meer aan een traditionele VVV.
06/03/19
Europese hoofdstad van slim toerisme 2020
De titel Europese hoofdstad van slim toerisme 2020 biedt een unieke kans op een jaar lang gerichte c...
25/02/19
Hildegard Assies nieuwe directeur Citymarketing Breda
Citymarketing Breda heeft een nieuwe directeur die met een frisse blik naar de Brabantse stad kijkt.
22/02/19
Exclusief voor leden
Bij vakantiekeuze is weer belangrijkste argument
Bij de keuze voor een vakantiebestemming laat het gros van de Nederlanders zich leiden door de weer...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk