Geplaatst op: 21-01-2019
Auteur: Marc Gerlings

Extra bomen planten wordt verkoopargument

Extra bomen planten wordt verkoopargument
Afgelopen jaar kreeg het jonge bedrijf natuurhuisje al veel aandacht met een grootschalige boomplantactie. Dit jaar doet de boekingssite daar nog een schepje bovenop. Bij boekingen die vandaag gedaan worden, plant het bedrijf drie keer meer bomen dan normaal.

"Boek jij vandaag of morgen een natuurhuisje, dan zullen wij voor 'Tree Monday' drie keer zoveel bomen planten! Dit betekent dat er per geboekte nacht niet één, maar drie bomen geplant worden,” meldt natuurhuisje.
Trefwoorden: accommodatie, natuur, marketing, verkoop, verkoopactie, sales
Vacature

||| Blogs |||

18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/05/19
Exclusief voor leden
Toverland zet marketing deelactie op voor achttiende verjaardag
AttractieparkToverland mocht op zondag 19 mei 2019 maar liefst 18 kaarsjes uitblazen. Een slimme de...
24/05/19
Exclusief voor leden
Fietskoeriers veranderen hun businessmodel
Fietskoeriers zoeken ook de platformstrategie op en bieden een breed dienstenpakket.
16/05/19
Exclusief voor leden
Holidayguru verhuist van Dortmund naar Utrecht
Utrecht wordt de nieuwe thuisbasis van Holidayguru Nederland, een merk van het Duitse bedrijf UNIQ...
16/05/19
Exclusief voor leden
David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel ...
15/05/19
Lancering internationale campagne Holland National Parks
Vandaag start het Nationale Parkenbureau in samenwerking met NBTC Holland Marketing de campagne ...
09/05/19
Exclusief voor leden
Design website Hiswa te water met meer beeld
Een verandering in strategie zit hierachter.
06/05/19
NBTC en Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen bekrachtigen samenwerking
NBTC Holland Marketing en Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen gaan samen optrekken om herhaalbezoek uit Duitsland en België naar de regio te stimuleren. Daartoe hebben ze vrijdag een driejarige strategische samenwerking getekend.
06/05/19
Apeldoorn vult toeristische database
Om het aanbod in Apeldoorn snel te kunnen vinden, hebben de gemeente, de leden van Toeristisch Platf...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk