Geplaatst op: 09-01-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Designer Outlet wil samen met regio fors groeien

Designer Outlet wil samen met regio fors groeien
De Designer Outlet in Roermond wil de trekker worden voor het toerisme in de regio. Ook de Roermondse binnenstad en de regio Midden-Limburg moet flink gaan profiteren van de groei van de outlet. Dat vertelde general manager Rudolf van Gompel op de Vakdag Zet je Regio op de Kaart die Pleisureworld NRIT in Roermond organiseerde. In zijn presentatie gaf Van Gompel een uniek inkijkje in het reilen en zeilen van het Designer Outlet die jaarlijks 7,5 miljoen bezoekers trekt en naar 10 miljoen bezoekers moet groeien. ...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: retail, winkelen, regio, limburg

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • ||| Blogs |||

    14/02/19
    Iamst(erdam)upid
    Iamst(erdam)upid
    14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
    Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
    14/02/19
    Het belang van een organisatorisch eco-systeem
    Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...
    28/01/19
    Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
    Het was weer lachen in het vuistje in het najaar met pijn in de portemonnee! Wie op Black Friday no...
    24/01/19
    Is het vijf voor twaalf voor de Vakantiebeurs?
    Volgend jaar viert de Vakantiebeurs zijn 50-jarig bestaan. Dat dit concept een 100-jarig jubileum niet gaat halen, mag duidelijk zijn.
    14/01/19
    Oude strijder
    Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...








    ||| Twitter |||

    ||| Nieuws |||

    18/02/19
    Exclusief voor leden
    Fletcher neemt drie Golden Tulip hotels over in Limburg en Brabant
    Fletcher Hotels opent de deuren van drie sportief georiënteerde hotels in de steden Kerkrade, Eindhoven en Weert, door de overname van drie Golden Tulip hotels.
    18/02/19
    Exclusief voor leden
    ArcheoRoute Limburg zet modernste technieken in
    Roermond gaat met een ArcheoRoute haar geschiedenis terugbrengen in het straatbeeld. De gemeente Roermond haakt hiermee in op het programma van de Provincie Limburg: ‘ArcheoRoute Limburg’, waarin bezoekers met behulp van een app en website kennismaken met de archeologie op historische plekken.
    18/02/19
    Fors minder bezoekers voor MOTORbeurs 2019
    Ruim 80.000 motorliefhebbers kwamen af op de jubileumeditie van MOTORbeurs Utrecht die van 14 tot en met 17 februari plaatsvond in de Jaarbeurs in Utrecht.
    18/02/19
    Exclusief voor leden
    Jaarcijfers Schiphol Group
    De jaarcijfers van de Royal Schiphol Group met de verwachtingen van CEO Dick Benschop
    18/02/19
    Exclusief voor leden
    Overal in Europa groeit het inkomend toerisme
    In veel Europese landen groeit het inkomend toerisme al jaren. In dit artikel gaan de we ontwikkelingen in de diverse Europese landen bijhouden en steeds actualiseren. We rapporteren over de totale ontwikkelingen per land en nemen indien beschikbaar het inkomend toerisme vanuit Nederland mee in de analyse.
    15/02/19
    Exclusief voor leden
    Nieuw financieringsinstrument voor cultuur in Rotterdam: Cultuurlening
    Culturele organisaties, creatieve ondernemers en professionele kunstenaars in Rotterdam kunnen vanaf...
    15/02/19
    Campagne Gelderse Streken bereikt veel Nederlanders
    De campagne Gelderse Streken van de Gelderse toerismebureaus wordt door 38 procent van de Nederlanders herkend. Van de doelgroep overweegt 73 procent één van de Gelderse streken te bezoeken.
    15/02/19
    Exclusief voor leden
    Ondernemersvertrouwen horeca groeit
    Het ondernemersvertrouwen daalt voor het tweede kwartaal op rij. Opvallend is dat het ondernemersvertrouwen in de horeca na een eerdere daling in het vierde kwartaal van 2018 weer groeit.
    Partners
    Breda University of Applied Sciences
    Initiatiefnemers
    NRIT Media
    Vrijetijdsnetwerk