Geplaatst op: 21-12-2018
Auteur: Marc Gerlings

Holland America Line is eventpartner NK schaatsen

Holland America Line is eventpartner NK schaatsen
Foto: Holland America Line
Holland America Line is stevig actief op de Nederlandse markt. Dan kun je maar beter inspelen op een populaire Nederlandse sport, dacht het management van het Europese kantoor. Dat leidt tot een samenwerking met het NK schaatsen.

Cruiserederij Holland America Line is officieel sponsor is van twee aankomende NK schaatsevenementen georganiseerd door House of Sports. Als rederij met Nederlandse roots is het trots op de Nederlandse schaatscultuur en draagt hieraan graag bij door middel van deze samenwerking.

Het schaatsen zit diep geworteld in de Nederlandse cultuur: Nederland telt ruim drie miljoen schaatsfans en tijdens grote evenementen zitten tot over een miljoen kijkers aan de buis gekluisterd. Holland America Line, de van oorsprong Nederlandse cruiserederij, verbindt zich graag aan deze oer-Hollandse sport. "Wij zijn trots op onze Nederlandse roots,” vertelt Nico Bleichrodt, Managing Director Sales & Marketing Continental Europe. "Dit sponsorship is een goede aanvulling op onze recent gelanceerde campagne ‘Waarom Niet Nu’ met als doel cruisen onder een breder Nederlands publiek bekend te maken”.


Goede zichtbaarheid bij fans
Tijdens het KPN NK Afstanden (28 – 30 december 2018) en het KPN NK Allround & Sprint (26-27 januari 2019) is Holland America Line op TV middels boarding zichtbaar. Daarnaast is de rederij online zichtbaar op Schaatsen.nl. Dit platform van de KNSB bereikt diverse schaatsliefhebbers: fans, topsporters en recreanten.


Nederland aan boord
Dat Holland America Line trots is op haar Nederlandse roots blijkt eveneens uit de aanwezigheid van het Grand Dutch Cafe aan boord van deKoningsdamen het allernieuwste schip de NieuwStatendam. Hier genieten gasten van typische Nederlandse snacks, zoals erwtensoep, broodjes haring en spekpannenkoeken. Ook wordt er Nederlandse koffie geserveerd, komt er Nederlands bier uit de tap en kunnen reizigers een jenever of Oranjebitter bestellen.


Voor meer informatie ga naar www.HollandAmerica.com en www.schaatsen.nl.


Trefwoorden: cruise, marketing, communicatie, sponsoring, sport, schaatsen

||| Blogs |||

14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
24/10/18
Toeristen verleiden wordt het nieuwe belijden
Amsterdam puilt uit van de toeristen. Goed voor de economie, maar minder aangenaam voor veel inwone...
04/06/18
Het gaat weer goed met het toerisme!
Het vertrouwen komt weer terug. Bezoekers- en verkoopcijfers stijgen. Het consumentenvertrouwen ...
10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...










||| Twitter |||

||| Nieuws |||

14/01/19
30 minuten gratis parkeren bij Brussels Airport
"Stressvrij mensen wegbrengen en ophalen,” noemt Brussels Airport het aangepaste parkeerbeleid. ...
14/01/19
Exclusief voor leden
Boekingssite HomeExchange introduceert nieuw boekingsplatfform
CEO Emmanuel Arnaud en Executive Chairman Charles-Edouard Girard kondigen vandaag de lancering aan ...
11/01/19
Hanzesteden gaan grensoverschrijdend samenwerken
Veertien Hanzesteden in de Duits-Nederlandse grensregio slaan de handen ineen en gaan grensoverschri...
11/01/19
Best gezochte bestemmingen buitenland van Nederlanders in 2019
Nederlanders die zich oriënteren op een vakantie, googleden de afgelopen maand december het meest o...
11/01/19
Nationaal Congres Evenementen, 14 maart in Deventer
p>Op donderdag 14 maart 2019 vindt voor de vijfde maal het Nationaal Congres Evenementen plaats. ...
09/01/19
Shortlist Wandelroute van het Jaar 2019
Vijf kandidaten blijven nog in de running voor de trofee van de Wandelroute van het Jaar 2019. Op za...
08/01/19
Toerist heeft geen idee wat te doen bij natuurramp
Een groot deel van de Nederlanders weet niet goed wat ze moeten doen wanneer zij geconfronteerd word...
04/01/19
Transavia wil vrouwen inspireren carrière te maken in reisbranche
Vrouw, ambitie, een gezonde dosis doorzettingsvermogen en de wil om de top te halen? Dan is de Leadi...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk