Geplaatst op: 26-11-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Vaarapp Groningen in ontwikkeling

Vaarapp Groningen in ontwikkeling

Twaalf enthousiaste watersportondernemers, AbelLeisure, ontwikkelaar van recreatieve routeconcepten, en de HISWA Vereniging, hebben de handen ineengeslagen om de provincie Groningen op de kaart te zetten als belangrijke vaarbestemming. Dit nieuwe project heeft het doel om als vliegwiel te functioneren, waarbij land- en waterrecreatie rondom de Groningse meren elkaar gaan versterken.


De Provincie Groningen heeft de HISWA gevraagd een moderne vaarapp te ontwikkelingen waarmee genavigeerd kan worden langs alle wetenswaardigheden en unieke thema’s die Groningen op de kaart wil zetten, zoal de kastelen van Groningen, de graanrepubliek, de veenkoloniën en het Werelderfgoed Waddenzee.


Digitale routes en vaarboek

De vaarroutes komen ook in de AbelLife app te staan. Onderweg vertelt AbelLife verhalen die verrijkt worden met audiovisuele content. Naast de vaarapp worden acht vaarroutes die door de hele provincie lopen geïllustreerd in een vaarboek. De vaarapp en het boek zullen in het voorjaar 2019 gelanceerd worden.

Trefwoorden: Vaarbestemming, Vaarapp

||| Blogs |||

18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/04/19
Merk Fryslân lanceert nieuwe campagne ‘Druk hè?’
Regiomarketingorganisatie Merk Fryslân lanceerde op donderdag 11 april de nieuwe campagne ‘D...
11/04/19
Exclusief voor leden
Belgisch en Nederlands Limburg samen de Duitse markt op
Belgisch- en Nederlands-Limburg gaan opnieuw met een gezamenlijke inspiratiebrochure de Duitse markt bewerken. Beide Limburgen willen zich op de buitenlandse markt als een grenzeloze regio profileren. Door middelen te bundelen vergroten de regio's hun slagkracht.
11/04/19
Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee
Whooz heeft in de Emerce Top 100 de eerste plaats behaald in de categorie Data suppliers. Voor de recreatie heeft Whooz samen met Pleisureworld NRIT de Smart Data Module ontwikkeld.
09/04/19
RED Online Marketing beste Fullservice Digital Agency van Nederland
Het in onze branche bekende online marketing bureau RED Online Marketing is uitgeroepen tot beste Fullservice Digital Agency.
04/04/19
Nieuwbouw studentenhuisvesting Hotel Management School Maastricht officieel van start
Met het slaan van de eerste paal is woensdag 3 april de bouw van 390 nieuwe duurzame woonunits voor ...
04/04/19
Inschrijving Nationale Citymarketing Trofee 2019 geopend!
De Nationale Citymarketing Trofee (NCT) wordt jaarlijks uitgereikt aan "de beste citymarketing gemee...
03/04/19
Exclusief voor leden
Samenwerking KWBN met retail helpt nieuwe en ervaren wandelaar
Winkelketen INTERSPORT sluit een driejarige partnership met Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN).
03/04/19
VVV’s & Achterhoek Toerisme slaan de handen ineen
De VVV’s, TIP’s en Achterhoek Toerisme gaan intensiever samenwerken om de bezoekers in de Achterhoek te bedienen.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk