Let’s Gro geeft bedrijfsleven ondersteuning in de gelukkige toerist
Op
woensdag 31 oktober start inspiratiefestival Let’s Gro dat volop wordt
ondersteund door Marketing Groningen. Vier dagen lang praten stadjers en
deskundigen over het Groningen van morgen. Dit jaar staat het geluk van de
Groninger centraal en wordt nagedacht over vragen als: waar word jij gelukkig
van in Groningen? Wat moeten we koesteren en waar is verbetering mogelijk? Hoe
kunnen we Stad en Ommeland nog mooier, duurzamer en socialer maken?
Let’s Gro is een veelzijdig festival waarbij diverse lezingen, films, feesten, proeverijen en debatten worden georganiseerd. Met onder meer het Museum of the Moon. Hoe je geluk meet, met bijdragen van CBS, Pentascope en OIS Groningen. Een Koude Kermis op de grote markt, een kruising tussen VR-experience en een grijpmachine. Presentatie over de Deense manier van leven (Hygge). Het publiek mag een modboard maken voor het nieuwe horecabedrijf Dudok aan het Diep.
Let’s Grone BUSiness
Tot slot worden ondernemers geholpen om nog beter op het toerisme in te spelen via de andere kant van Let’s Gro, met Let’s Grone BUSiness. Via een tour op 1 november door de stad leert onderwijs en bedrijfsleven hoe je de toerist nog gelukkiger maakt.