Geplaatst op: 17-10-2018
Auteur: Marc Gerlings

Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant

Varend Corso 2019 zet in op WOW extravgant
De organisatie van het Varend Corso 2019 wil de deelnemers aansporen tot extravagante boten en daarom is het thema WOW! gekozen.

Alle deelnemers worden opgeroepen om buiten de bestaande hokjes te denken, uit de comfortzone te stappen en grenzen te verleggen. De mogelijkheden om met een spektakelstuk voor de dag te komen, zijn met WOW! bijna eindeloos. Ook als wordt gekozen voor een boek, pretpark, film of spel als centraal onderwerp op een vaartuig, kan daar altijd wel een onderdeel van worden uitvergroot, uitgelicht of nét is specialer worden gemaakt. De boodschap aan de bedrijven, dorpskernen en andere deelnemende organisaties is dan ook duidelijk: verbaas het publiek, verbaas ons én verbaas jezelf!

Het Varend Corso Westland trekt in 2019 op 2, 3 en 4 augustus voor de 22ste keer door de Zuid-Hollandse wateren.
Trefwoorden: corso, evenement, bloemen, regio, marketing

||| Blogs |||

14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...
28/01/19
Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
Het was weer lachen in het vuistje in het najaar met pijn in de portemonnee! Wie op Black Friday no...
24/01/19
Is het vijf voor twaalf voor de Vakantiebeurs?
Volgend jaar viert de Vakantiebeurs zijn 50-jarig bestaan. Dat dit concept een 100-jarig jubileum niet gaat halen, mag duidelijk zijn.
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...








||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/02/19
WO I-herdenking trekt 3 miljoen bezoekers naar Westhoek
In het laatste herdenkingsjaar van Wereldoorlog I ontving de Belgische regio Westhoek ruim 540 duizend bezoekers die speciaal voor de herdenking kwamen. Voor de hele herdenkingsperiode (2014 tot 2018) noteerde het kenniscentrum van Westtoer 2,8 miljoen WO I-herdenkingsbezoekers. Waar kwamen ze vandaan en hoe gaat Toerisme Vlaanderen nu verder met dit thema?
19/02/19
Nieuwe accommodaties op Camping Bakkum
Vanaf april 2019 staan er twee nieuwe type accommodaties op Camping Bakkum; Duinroos en Duinzicht. E...
19/02/19
Wolven vestigen zich op de Veluwe
Op de Noord-Veluwe zijn nu ook DNA-sporen gevonden van een mannetjeswolf.
19/02/19
Infocentrum WO2 Nijmegen op 23 februari open
Op 23 februari 2019 opent het Infocentrum WO2 Nijmegen vanaf 13.30 uur de deuren voor het grote publiek.
19/02/19
Exclusief voor leden
Merknaam Carlson Wagonlit Travel vereenvoudigd naar CWT
In het vakgebied werd al vaak de naam CWT gebruikt maar nu is het ook officieel de merknaam.
18/02/19
Exclusief voor leden
Fletcher neemt drie Golden Tulip hotels over in Limburg en Brabant
Fletcher Hotels opent de deuren van drie sportief georiënteerde hotels in de steden Kerkrade, Eindhoven en Weert, door de overname van drie Golden Tulip hotels.
18/02/19
Exclusief voor leden
ArcheoRoute Limburg zet modernste technieken in
Roermond gaat met een ArcheoRoute haar geschiedenis terugbrengen in het straatbeeld. De gemeente Roermond haakt hiermee in op het programma van de Provincie Limburg: ‘ArcheoRoute Limburg’, waarin bezoekers met behulp van een app en website kennismaken met de archeologie op historische plekken.
18/02/19
Fors minder bezoekers voor MOTORbeurs 2019
Ruim 80.000 motorliefhebbers kwamen af op de jubileumeditie van MOTORbeurs Utrecht die van 14 tot en met 17 februari plaatsvond in de Jaarbeurs in Utrecht.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk