Geplaatst op: 20-09-2018
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Betalen per minuut voor toegang dagattractie

Betalen per minuut voor toegang dagattractie
Er zijn van die initiatieven die er ineens zijn en dan is het eigenlijk heel erg logisch. Dat is ook met de app Tapperuse waar je de toegang tot een dagattractie betaalt per minuut dat je binnen de poorten bent. Past prima binnen de trend dat consumenten in toenemende mate korte geluksmomenten willen beleven. Bedrijven kunnen daarmee een nieuwe klanten werven en per minuut hun prijs aanpassen. Met de nieuwe app Tapperuse betalen bezoekers per minuut en alleen voor de tijd dat ze bij een sauna, museum of pretp...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: attractieparken, dagrecreatie, dierentuinen, cultuur, musea, wellness, saunas, toegang, prijzen

||| Blogs |||

13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/09/18
Van marketing naar mattering
Van marketing naar mattering
06/09/18 · Cultuur · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Column van Hanita van der Schaaf over Culturele Hoofdstad van Europa 2018, Leeuwarden
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
01/04/16
Wordt cultuurtoerisme bedreigd?
Wordt cultuurtoerisme bedreigd?
01/04/16 · Cultuur · Toerisme · Vakanties · Han Verheijden | Lees meer
Naast mijn werk als lector en adviseur ben ik ook actief als vrijwilliger. PUM (een initiatief van ...
27/05/15
New cultural venue management, need or nonsense?
Op de NHTV Academy for Leisure is één van de postpropedeutische specialisatietrac...










||| Twitter |||

||| Nieuws |||

14/12/18
Twee Tilburgse musea bieden kortingsactie
Musea werken vaak samen maar meestal niet in de verkoop van tickets. In Tilburg ligt dat anders deze...
10/12/18
Landgoed Keukenhof krijgt kerstprogrammering
Landgoed Keukenhof wordt in de maand december sfeervol in kerstsfeer gebracht met kerstbomen, planten en bloemarrangementen.
04/12/18
Wandelen rondom slot Zeist
In het kader van de campagne Utrechtse Kastelen en buitenplaatsen brengt RBT Heuvelrug & Vallei ...
29/11/18
Themajaar Rembrandt start met drie presentaties in buitenlandse musea
De start van het themajaar ‘Rembrandt & de Gouden Eeuw’ is op een sterke manier bij de buit...
27/11/18
Evenementen en reizen goed vertegenwoordigd bij SponsorRingen 2018
Maandag 26 november 2018 zijn voor de 19e keer de jaarlijkse SponsorRingen uitgereikt. Directeur S...
26/11/18
Fjoertoer Egmond groeit naar 10.000 deelnemers
Volgens opgave van organisator Le Champion stonden ruim 10.000 deelnemers aan de start van de 6e editie van wandelevenement Fjoertoer Egmond.
26/11/18
Exclusief voor leden
Giant sculpture als landmark in Kempense Heuvelrug
Dit artistieke landmark is het sluitstuk van de landschapsvisie en het toeristische meerjarenplan voor de Kempense Heuvelrug.
22/11/18
Exclusief voor leden
Vernieuwd Anne Frank Huis vertelt meer over de context
Het opvallendste punt in de nieuwe opzet is het omdraaien van de in- en uitgang. Daarachter vind je...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk