Geplaatst op: 10-09-2018

Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne

Hangzhou werkt samen met Expedia in online en offline campagne

De Hangzhou Tourism Commission hield een startevenement waarbij ongeveer 100 Britse reisbureaus aanwezig waren. Het is de start van de online en offline campagne om de Britten te verleiden om naar het Chinese Hangzhou te reizen.


Het evenement werd georganiseerd door de Hangzhou Tourism Commission en Expedia Group Media Solutions, de advertentietak van Expedia Group, die digitale marketingoplossingen levert waarmee merken reizigers kunnen bereiken, betrekken en beïnvloeden. Met Expedia's "Hangzhou Holiday Pick 'n' Mix Service", wordt aan bezoekers van een actiewebsite een aantal vragen gesteld over hun voorkeuren op het gebied van reizen, waarmee een beeld wordt geschetst van hun ideale reis. Vervolgens krijgen zij een programma voor Hangzhou op maat, waarin hun eigen smaak en interesses zijn weerspiegeld, samen met de mogelijkheid om hun reis via Expedia te plannen en te boeken. Alle deelnemers hebben ook de kans om een reis naar Hangzhou te winnen.


Culturele verschillen
Ook wordt in de campagne gebruik gemaakt van antwoorden van gebruikers, om zo beter te begrijpen hoe Europese reizigers aankijken tegen Hangzhou en haar vele attracties. Deze informatie wordt vervolgens verwerkt in een rapport dat later dit jaar zal worden gepubliceerd om zo Hangzhou te helpen het gedrag van reizigers uit de steeds belangrijker wordende Europese markt beter te begrijpen. Volg voor meer informatie de link naar de activiteit:https://hangzhouholiday.expedia.co.uk/


Tijdens het evenement deelde de Senior Director, verantwoordelijk voor Europa, het Midden-Oosten, Afrika en het Aziatisch-Pacifisch gebied,Andrew van der Feltz, inzichten over het gedrag en de reisgewoonten van Europeanen, en het proces van online marketingcampagnes. Vandaag de dag is het landschap alleen niet de belangrijkste attractie van Hangzhou; service en faciliteiten zijn de belangrijkste verkoopargumenten voor Europese reizigers.


In 2017 bereikte het aantal toeristen in Hangzhou 4,02 miljoen, met een groeipercentage ten opzichte van 2016 van 10,7%. In totaal bezochten 545.900 Europese toeristen Hangzhou, die 14% van het geheel uitmaken. Uit data blijkt dat het Verenigd Koninkrijk tot de top tien behoort van landen voor buitenlands toerisme in Hangzhou.
Trefwoorden: campagne, reizen, toerisme, marketing

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
ZooParc in Overloon biedt bezoekers bijzondere kans: word een dag dierenverzorger
Vanaf mei kunnen bezoekers in de dierentuin een halve dag meelopen met een dierenverzorger en helpen met dagelijkse werkzaamheden bij de verzorging van de dieren.
19/04/24
Liberationroutes in Salland & Twente met persoonlijke verhalen
De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.
19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
19/04/24
Onderzoek naar Europees vaarbewijs
De Europese Commissie wil weten wat de voor- en nadelen van een eventueel uniform vaarbewijs of vaar...
17/04/24
ANVR pleit voor flexibiliteit rondom schoolvakanties
De ANVR pleit voor meer flexibiliteit rondom schoolvakanties. Hiermee wordt vakantiedrukte beter gespreid op wegen en luchthavens, maar ook op de bestemmingen zelf, meent ANVR. Frank Oostdam reageert op het gemaakte position paper over de gewenste flexbiliteit.
15/04/24
Resort Lexmond van TopParken officieel geopend
Zaterdag 13 april vond de officiële opening van Resort Lexmond van TopParken plaats. Het vakantiepa...
12/04/24
Bas Maes gedeputeerde Brabant voor vrijetijdseconomie
Bas Maes (SP) is benoemd als gedeputeerde voor de provincie Noord-Brabant. Bas Maes zal zich voor de komende 3 jaar van deze bestuursperiode inzetten voor de portefeuille Energie, Cultuur, Sport, Erfgoed en voor de Vrijetijdseconomie.
12/04/24
Exclusief voor leden
Ierse succesroute bestaat tien jaar Wild Atlantic Way
Ierlands populaire toeristische route de Wild Atlantic Way is een echt succesverhaal in de toeristische sector. Opvallend, de route viert nu pas zijn tiende verjaardag.

||| Agenda |||

27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...