Geplaatst op: 09-08-2018
Auteur: Marc Gerlings

easyJet uitbreiding vanuit Schiphol voor winter 2018

easyJet uitbreiding vanuit Schiphol voor winter 2018

Luchtvaartmaatschappij easyJet, breidt deze winter het netwerk uit vanuit Schiphol met Fuerteventura op de Canarische Eilanden. Dat is voor toeristen interessant. Voor het bedrijf zijn de zakelijk gericht uitbreidingen binnen Europa waarschijnlijk financieel aantrekkelijker. Deze winter worden ook frequenties toegevoegd op bestemmingen met een zakelijke component, zoals Zürich, Budapest en Wenen.


easyJet vliegt van 31 oktober tot en met 27 maart twee keer per week, op woensdag en op zondag, naar Fuerteventura. Tickets voor deze vlucht zijn verkrijgbaar voor een starttarief van €34,91. Dit starttarief is gebaseerd op een enkele reis per persoon bij een boeking voor twee personen, meldt easyJet.


Marktkans: Nederland wil uit winter ontsnappen
William Vet, Country Manager easyJet Nederland, zegt: "Het is geweldig dat we deze bestemming kunnen toevoegen aan ons al bestaande sterke netwerk op Schiphol. Met Fuerteventura verbeteren we onze verbindingen met de Canarische Eilanden vanaf Schiphol. In de wintermaanden kunnen Nederlandse reizigers die willen ontsnappen aan de winterkou al met ons vliegen naar Tenerife, Lanzarote en nu dus ook Fuerteventura. Als je een winterbreak kunt gebruiken, staat onze geweldige crew op Schiphol voor je klaar.”
Trefwoorden: vliegen, luchtvaart, toerisme

||| Blogs |||

14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...
28/01/19
Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
Het was weer lachen in het vuistje in het najaar met pijn in de portemonnee! Wie op Black Friday no...
24/01/19
Is het vijf voor twaalf voor de Vakantiebeurs?
Volgend jaar viert de Vakantiebeurs zijn 50-jarig bestaan. Dat dit concept een 100-jarig jubileum niet gaat halen, mag duidelijk zijn.
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...








||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/02/19
Consumentenvertrouwen negatief
Het consumentenvertrouwen is voor het eerst sinds februari 2015 negatief.
20/02/19
Exclusief voor leden
Dunkin’ Donuts ook in Nederland verder onder naam Dunkin’
De koffie- en donutgigant verandert haar naam naar Dunkin’. Visueel verandert weinig, het vertrouwde ronde lettertype blijft.
20/02/19
Negen Munckhof touringcarchauffeurs ontvangen IRU diploma
Negen touringcarchauffeurs van Munckhof hebben de IRU onderscheiding in ontvangst genomen.
20/02/19
WO I-herdenking trekt 3 miljoen bezoekers naar Westhoek
Voor de herdenking van Wereldoorlog I noteerde het kenniscentrum van Westtoer 2,8 miljoen WO I-herdenkingsbezoekers. Waar kwamen ze vandaan en hoe gaat Toerisme Vlaanderen nu verder met dit thema?
19/02/19
Nieuwe accommodaties op Camping Bakkum
Vanaf april 2019 staan er twee nieuwe type accommodaties op Camping Bakkum; Duinroos en Duinzicht. E...
19/02/19
Wolven vestigen zich op de Veluwe
Op de Noord-Veluwe zijn nu ook DNA-sporen gevonden van een mannetjeswolf.
19/02/19
Infocentrum WO2 Nijmegen op 23 februari open
Op 23 februari 2019 opent het Infocentrum WO2 Nijmegen vanaf 13.30 uur de deuren voor het grote publiek.
19/02/19
Exclusief voor leden
Merknaam Carlson Wagonlit Travel vereenvoudigd naar CWT
In het vakgebied werd al vaak de naam CWT gebruikt maar nu is het ook officieel de merknaam.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk