Geplaatst op: 06-08-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Marketingactie met flessenpost van Toverland

Marketingactie met flessenpost van Toverland
Op diverse stranden en in grachten en meertjes in heel Nederland zijn zo’n honderd flessen aangespoeld. Ze zijn van Toverland die de eerlijke vinders beloond met vier entreekaartjes voor het attractiepark. Met deze ludieke marketingactie wil Toverland haar nieuwe themagebied Avalon met de achtbaan Fenix en mysterieuze bootattractie Merlin’s Quest en het nieuwe entreegebied Port Laguna onder de aandacht brengen.


Een van de eerste flessen werd gevonden door de familie Verrijt-Fleuren tijdens een wandeling met de honden. "We zijn superblij met de magische fles”, vertelt moeder Anke. "We komen de fles snel langsbrengen!” Toverland roept iedereen op om mee te zoeken en de gevonden flessen via social media te delen met de hashtag DiscoverYourOwnMagic.


Het verhaal achter de flessenpost

Op het strand van havenstadje Port Laguna, het nieuwe entreegebied van Toverland, spoelen regelmatig magische flessen aan. Deze flessen worden verzameld door de Familie Magistralis en vervolgens getest op goede magie in het mysterieuze Magiezijn. In de spannende Magiezijn-show, die vanaf vrijdag weer te zien is, worden bezoekers uitgenodigd om de flessen samen met de Familie Magistralis te testen. Zo ook de flessen die vandaag in Nederland zijn aangespoeld. "Met deze flessenpostactie willen wij laten zien dat een bezoek aan Toverland garant staat voor een magisch dagje uit voor het hele gezin”, aldus Carin van Berkel, Commercieel Directeur. "Magie is voor alle leeftijden.”

Trefwoorden: attractieparken, acties, marketing

||| Blogs |||

24/10/18
Toeristen verleiden wordt het nieuwe belijden
Amsterdam puilt uit van de toeristen. Goed voor de economie, maar minder aangenaam voor veel inwone...
04/10/18
Segregatie of integratie?
Eind juni vond bij mij in de buurt de Champions Trophy voor nationale hockeyteams plaats. Een mooi...
25/09/18
En Footzy is (W)elke Plek
Het aantal kwalificaties in bijna 40 jaar noeste arbeid dat mij is opgespeld groeit nog steeds met...
06/09/18
Van marketing naar mattering
Van marketing naar mattering
06/09/18 · Cultuur · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Column van Hanita van der Schaaf over Culturele Hoofdstad van Europa 2018, Leeuwarden
24/07/18
Time Out
Time Out
24/07/18 · Leisure · Han Verheijden | Lees meer
Zoals ik in mijn vorige column schreef, heb ik afgelopen winter een skiongeluk gehad. Hierdoor was...
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

12/11/18
Exclusief voor leden
KLM sponsort Urban Trail Series omdat meer klanten hardlopen
Luchtvaartbedrijf KLM verbindt zich de komende drie jaar als titelsponsor aan de Urban Trail Series.
12/11/18
Exclusief voor leden
Nederlandse bedrijf Tiqets haalt 23 miljoen dollar op
Het nieuwe groeikapitaal stelt Tiqets in staat om zijn technologie verder door te ontwikkelen en internationale groei te versnellen.
09/11/18
Trendrapport Live 2018
Op maandagmiddag 19 november 2018 organiseren CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en PleisureWorld NRIT de tweede editie van Trendrapport Live. Op Trendrapport Live wordt je in één middag bij het CBS in Den Haag bijgepraat over de belangrijkste trends en ontwikkelingen die de sector raken en krijg je handvatten aangereikt om daarop in te spelen.
09/11/18
Ameland krijgt XTERRA Netherlands
Het wereldwijde crosstriathlon-circuit strijkt volgend jaar neer op Ameland. Daar wordt in het weekeinde van 14 en 15 september de achttiende editie van de Tri-Ambla gehouden.
09/11/18
Faillissement TravelBird biedt kansen voor Nederlandse vestiging Holidayguru
Het spreekwoord ‘de een zijn dood, de ander zijn brood’ is wel van toepassing op de plannen van...
09/11/18
Camping Batenstein in trek bij buitenlandse toerist
Stadscamping Batenstein in Woerden heeft met een groei van 9% van het aantal gasten een prima kampeerseizoen achter de rug. Opvallend is de toename van het aantal buitenlandse toeristen.
09/11/18
Aaf Brandt Corstius spreekt audiotour in bij tentoonstelling Rembrandt & Saskia: liefde in de gouden eeuw
Bij de tentoonstelling Rembrandt & Saskia: Liefde in de Gouden Eeuw, van 24 november 2018 t...
08/11/18
Exclusief voor leden
Aanpassen aan klimaatverandering kost steden minimaal 42 miljoen euro
De totale kosten om Nederlandse steden tot 2050 te beschermen tegen de gevolgen van klimaatverandering bedragen naar schatting 42 tot 83 miljard euro.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk