Geplaatst op: 06-08-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Marketingactie met flessenpost van Toverland

Marketingactie met flessenpost van Toverland
Op diverse stranden en in grachten en meertjes in heel Nederland zijn zo’n honderd flessen aangespoeld. Ze zijn van Toverland die de eerlijke vinders beloond met vier entreekaartjes voor het attractiepark. Met deze ludieke marketingactie wil Toverland haar nieuwe themagebied Avalon met de achtbaan Fenix en mysterieuze bootattractie Merlin’s Quest en het nieuwe entreegebied Port Laguna onder de aandacht brengen.


Een van de eerste flessen werd gevonden door de familie Verrijt-Fleuren tijdens een wandeling met de honden. "We zijn superblij met de magische fles”, vertelt moeder Anke. "We komen de fles snel langsbrengen!” Toverland roept iedereen op om mee te zoeken en de gevonden flessen via social media te delen met de hashtag DiscoverYourOwnMagic.


Het verhaal achter de flessenpost

Op het strand van havenstadje Port Laguna, het nieuwe entreegebied van Toverland, spoelen regelmatig magische flessen aan. Deze flessen worden verzameld door de Familie Magistralis en vervolgens getest op goede magie in het mysterieuze Magiezijn. In de spannende Magiezijn-show, die vanaf vrijdag weer te zien is, worden bezoekers uitgenodigd om de flessen samen met de Familie Magistralis te testen. Zo ook de flessen die vandaag in Nederland zijn aangespoeld. "Met deze flessenpostactie willen wij laten zien dat een bezoek aan Toverland garant staat voor een magisch dagje uit voor het hele gezin”, aldus Carin van Berkel, Commercieel Directeur. "Magie is voor alle leeftijden.”

Trefwoorden: attractieparken, acties, marketing

||| Blogs |||

25/09/18
En Footzy is (W)elke Plek
Het aantal kwalificaties in bijna 40 jaar noeste arbeid dat mij is opgespeld groeit nog steeds met...
06/09/18
Van marketing naar mattering
Van marketing naar mattering
06/09/18 · Cultuur · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Column van Hanita van der Schaaf over Culturele Hoofdstad van Europa 2018, Leeuwarden
24/07/18
Time Out
Time Out
24/07/18 · Leisure · Han Verheijden | Lees meer
Zoals ik in mijn vorige column schreef, heb ik afgelopen winter een skiongeluk gehad. Hierdoor was...
10/07/18
Oh jee; ik moet (sorry mag) Lekkeâh weg in èguhn land
Ik deed even een rondje beroepsdeformatie op mijn sportschool. Spanje, Turkije, Amerika, Noorwegen,...
10/07/18
Gastvrijheidssector: katalysator voor ontwikkeling
"Kamer denkt over glas wijn bij de kapper”, zo luidde de kop bij het NOS deze week. Een slijt...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/09/18
Airbnb voor landelijke registratie verhuurders
Minister Olongren van Binnenlandse Zaken kondigt een landelijk registratiesysteem voor particuliere verhuur aan en Airbnb steunt dit.
26/09/18
Tattoo & Ceramics wegens succes verlengd 
De tentoonstelling Tattoo & Ceramics in Keramiekmuseum Princessehof in Leeuwarden is w...
26/09/18
Kom naar Zet je regio op de kaart (en 5 redenen waarom)
Op 1 november 2018 vindt in Roermond plaats de inspirerende vakdag Zet je regio op de kaart. Jij b...
26/09/18
Hotel Waalwijk over naar Fletcher
Familiehotel Waalwijk is overgenomen door Fletcher Hotels. Per 1 oktober 2018 gaat zowel het vastgoe...
26/09/18
Helsinki en Lyon zijn European Capitals of Smart Tourism 2019
Helsinki en Lyon zijn door de Europese Unie verkozen tot European Capitals of Smart Tourism 2019.
26/09/18
Exclusief voor leden
Rulantica met 8  minuten durende lazy river
Rulantica moet een waterpark worden dat meteen alle andere waterattracties bij concurrerende parken doet verbleken.
26/09/18
Overheid zoekt bedrijven als nieuwe iconen
Wat zijn Nederlandse topinnovaties die wereldwijde problemen oplossen én bijdragen aan onze...
26/09/18
Toverland wint European Star Award voor Beste Attractiepark
Toverland is gisteravond flink in de prijzen gevallen. Het attractiepark sleepte maar liefst drie Eu...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk