Geplaatst op: 06-08-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Marketingactie met flessenpost van Toverland

Marketingactie met flessenpost van Toverland
Op diverse stranden en in grachten en meertjes in heel Nederland zijn zo’n honderd flessen aangespoeld. Ze zijn van Toverland die de eerlijke vinders beloond met vier entreekaartjes voor het attractiepark. Met deze ludieke marketingactie wil Toverland haar nieuwe themagebied Avalon met de achtbaan Fenix en mysterieuze bootattractie Merlin’s Quest en het nieuwe entreegebied Port Laguna onder de aandacht brengen.


Een van de eerste flessen werd gevonden door de familie Verrijt-Fleuren tijdens een wandeling met de honden. "We zijn superblij met de magische fles”, vertelt moeder Anke. "We komen de fles snel langsbrengen!” Toverland roept iedereen op om mee te zoeken en de gevonden flessen via social media te delen met de hashtag DiscoverYourOwnMagic.


Het verhaal achter de flessenpost

Op het strand van havenstadje Port Laguna, het nieuwe entreegebied van Toverland, spoelen regelmatig magische flessen aan. Deze flessen worden verzameld door de Familie Magistralis en vervolgens getest op goede magie in het mysterieuze Magiezijn. In de spannende Magiezijn-show, die vanaf vrijdag weer te zien is, worden bezoekers uitgenodigd om de flessen samen met de Familie Magistralis te testen. Zo ook de flessen die vandaag in Nederland zijn aangespoeld. "Met deze flessenpostactie willen wij laten zien dat een bezoek aan Toverland garant staat voor een magisch dagje uit voor het hele gezin”, aldus Carin van Berkel, Commercieel Directeur. "Magie is voor alle leeftijden.”

Trefwoorden: attractieparken, acties, marketing

||| Blogs |||

18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
11/03/19
Groots Denken!
Groots Denken!
11/03/19 · Duurzaam toerisme · Marcel Baltus | Lees meer
Tijdens mijn bezoek aan de ITB Berlijn borrelde een lumineus idee op...
14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...
28/01/19
Overtoerisme dankzij of ondanks DMO’s?
Het was weer lachen in het vuistje in het najaar met pijn in de portemonnee! Wie op Black Friday no...










||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/03/19
Start veerboot naar Marker Wadden
Vanaf 20 april 2019 zorgt Natuurmonumenten voor een veerdienst naar Marker Wadden, de nieuwe groep n...
21/03/19
Drentse ambassade voor toerisme in JiaXing
In de Chinese stad JiaXing wordt op 27 maart 2019 officieel de “Drentse ambassade voor toerisme” geopend.
21/03/19
Exclusief voor leden
Drukte groepsrondleidingen Wallen leidt tot ontheffingmaatregel in 2020
Rondleidingen mogen gegeven worden, maar alleen als gidsen een ontheffing hebben en zich aan de regels houden, meldt de gemeente Amsterdam.
20/03/19
Nieuwe initiatieven voor recreatie en toerisme Flevoland
4 projecten krijgen voor 2019 subsidie zodat er in Flevoland voor bezoekers en inwoners nog meer te ...
20/03/19
ANVR start een platform voor jonge ondernemers en managers in de reisbranche: Young ANVR
ANVR zocht één young professional om mee te denken met het ANVR-bestuur en die na een ...
20/03/19
Pieter Elbers (KLM) opent zeventigste Keukenhof
Keukenhof, de topattractie van Nederland in het voorjaar, is zeventig jaar jong.
20/03/19
Viking voegt zeven schepen toe aan vloot
De bekende cruiserederij voor rivieren Viking heeft zeven nieuwe schepen aan de vloot toegevoegd.
20/03/19
Ryanair mag personeel Eindhoven niet ontslaan
Luchtvaartmaatschappij Ryanair mag de piloten en de cabinemedewerkers van de inmiddels gesloten basis in Eindhoven niet ontslaan. Het UWV heeft Ryanair geen toestemming voor het ontslag gegeven.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk