7 gouden regels klantvriendelijk bedrijf
Van der Valk opvallend stil klantvriendelijk
Wie
in de toeristische sector bezig is met klantvriendelijkheid komt al
snel uit bij het grote, niet uit de sector, voorbeeld Coolblue. Dit jaar
is er een verrassende nummer twee op de lijst van klantvriendelijkste
bedrijf, hotelketen Van der Valk. Pijnpunt, de experts menen dat service
te weinig aandacht krijgt. Coolblue is weer de grote
winnaar van de Customer First Awards. Die award staat beter bekend onder
de naam Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. De nummer twee is
voor onze sector interessante...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca
Trefwoorden: hotels, service, klantvriendelijkheid