Verschuivingen in de Nederlandse hotelmarkt
Herpositionering en nieuwe merken
Het
toerisme groeit en daarmee zien hotels kansen in de markt. Hotelmerken
zijn volop bezig met uitbreiding, verandering in management en ook
herpositionering. easyHotel breidt in de eerste helft van
2018 haar Nederlandse portfolio flink uit met de aankondiging van twee
nieuwe vestigingen op toeristische toplocaties. Deze maand opende
easyHotel The Hague Scheveningen Beach haar deuren. Later dit jaar, in
juli, zal easyHotel Maastricht volgen. Deze ontwikkeling gaat samen met
de herpositionering van de explo...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, hotels