Destinatiemarketing: verzamel de beste mensen om je heen
Lars Flinkerbusch: Maastricht is veel groter dan de stad alleen
Maastricht
Marketing heeft een uitstekend jaar achter de rug. Nieuwe initiatieven
en doelgerichte campagnes hebben geleid tot talloze nationale en
internationale publicaties met een PR-waarde van 15,4 miljoen euro en
een enorm online bereik met onder andere 6,1 miljoen pageviews.
Belangrijker, achter de getallen steekt een andere organisatie en een
andere manier van werken. Volgens de CBS cijfers over
2017 exclusief de maand december (cijfers waren nog niet beschikbaar) is
het aantal bezoekers gestegen met 1...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme
Trefwoorden: marketing, limburg, stedelijk toerisme